Prośba o pomoc - analiza loga?


(M Sniegocka) #1

witam,

podobno trzeba coś z tym zrobić:

http://www.wklejto.pl/33666

będę wdzięczna za pomoc :slight_smile:

pozdrawiam,

m.


(Michaelp128) #2

Log bez ukośników.

Twój log wygląda tak:

A powinien tak:

Wklej log na wklej.org lub wklej.eu.


(Henio Mazurek) #3

Tutaj nic nie widać, czy Prevx coś pokazuje? Jeśli tak, to napisz co?


(M Sniegocka) #4

http://wklej.org/id/91968/

-- Dodane 17.05.2009 (N) 22:09 --

jak jeszcze raz zeskanuję, to napiszę dokładnie, co to jest, ale na pewno mam amovo.exe, bo mi się po mi wyskakiwało to zawsze po uruchomieniu komputera;]


(Henio Mazurek) #5

Wklej pierwszego loga z ComboFix. Wykonaj dokładny skan Malwarebytes, usuń co znajdzie i wklej log

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& ... lware+1.36

Może to był błąd, że aplikacja nie może być uruchomiona, albo wystąpił błąd przy uruchomianiu aplikacji?

Pokaż jeszcze log z HijackThis

viewtopic.php?t=36654

Wylecz pamięci przenośne. Ale nie widać by była jakaś infekcja z pena.

http://www.searchengines.pl/index.php?s ... ntry369724


(M Sniegocka) #6

print screen z prevexa, teraz nie wiem dlaczego nie wykrył tego amovo;]

http://www.otofotki.pl/img8/pokaz.php?id=iy3868_Untitled%201.jpg

(deFco247) #7

Co do:

Nie ma się sensu martwić. Program jest bezpieczny, chyba, że używa go jakiś szkodnik w złych celach.

Trzy pierwsze pliki ze skanu Prevx należy usunąć.


(Henio Mazurek) #8

Wklej pierwszego loga z ComboFix. Nie jestem do końca pewien, ale ComboFix usuwa amvo automatycznie.

Dwa pierwsze wpisy w logu Prevx - nie wiem od czego, reszta - prawdopodobnie spadek po ComboFix.

Wpisz w start => Uruchom Combofix /u

Wykonaj skan Malwarebytes.

Przeczyść rejestr CCleaner'em.


(M Sniegocka) #9
http://wklej.org/id/91993/

pierwszy log -- Dodane 17.05.2009 (N) 23:10 --

http://wklej.org/id/92017/

(ybu) #10

Tak jak Ci pisał Ciemnowidz infekcję amvo usunęło 1-sze użycie ComboFix,

Wylecz pamięci przenośne(pena) http://www.searchengines.pl/index.php?s ... ntry369724

Wykonałaś szybkie skanowanie programem Malwarebytes.Wykonaj pełne skanowanie tym programem i usuń co znajdzie,

http://helpc.eu/viewtopic.php?f=26&t=420 (bo Ty nic nie wykonałaś po tym skanowaniu)

Usuń ręcznie folder C: \Qoobox usuń instalkę Combofix z dysku.

Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.

Przeskanuj system Dr.WEB CureIt! http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& ... It!+4.44.5


(M Sniegocka) #11

Teraz już wszystko jest dobrze.

Dziękuję Wam bardzo za pomoc :slight_smile:

Pozdrawiam,

m.