Witam,
Od paru dni mam problem z zawieszającą się przeglądarką . Przeskanowałem kompa wieloma antywirusami min. adaware, super spyware, malwarebytes. Coś tam znalazły i skasowały ale problemu to nie rozwiązało. Nie pomógła nawet reinstalka systemu (windows 10) wraz z opcją wyczyszczenia dysku. Oczywiście komputer chodzi trochę płynniej ale dalej zawieszają się niektóre strony. W menedżerze urządzeń jest proces o nazwie COM surogate, który jednak po 2 sekundach sam znika i nie można go wyłączyć. Wyczytałem w necie że jest to wirus.
Zastosowałem się do wskazówek na tej stronie:
ale nadal mam ten proces. Nie wiem czy to jest jedyna przyczyna moich problemów, może są też inne dlatego proszę o sprawdzenie logów, bo nie mam już pomysłów co dalej robić.
Zrobiłem resetowanie systemu do stanu początkowego z opcją usuń wszystko.
Zaktualizowałem system do najnowszej wersji.
3.Problem występuje we wszystkich przeglądarkach ale zauważam go tylko na tej stronie https://zapodaj.net/f049c03290722.png.html
To jest zrzut z firefoksa w google wyskakuje błąd kurza twarz. Pisałem do tamtejszego suportu ale odpisali że problem musi leżeć po mojej stronie. Ta witryna jest dla mnie bardzo ważna i nie chcę z niej rezygnować. Raczej nie było takich sytuacji abym uruchamiał różne programy które wykorzystują dużo pamięci ram.
Spróbuj zainstalować ublock origin do blokowania reklam i skryptów bo możliwe że błędny skrypt blokuje przeglądarkę.
Jak nie pomoże to w jego ustawieniach ustaw w zakładce Listy Filtrów wszystkie filtry, jedynie zostaw tak jak jest Wielofunkcyjne i Regiony, Języki.(Blokują wiele niepotrzebnych rzeczy ale tobie niektóre mogą się wydać potrzebne więc wtedy trzeba eksperymentować z ich wyłączaniem)
Dlaczego masz dwie wersje Dropboxa? Jeśli niepotrzebne to usuń jedną
Odinstaluj Zemana AntiMalware - Malwarebytes wystarczy
Możesz odinstalować starą wersję Vulkan
Odinstaluj Mcafee WebAdvisor
Wygląda na to, że problem został zażegnany. Tym razem kiedy logowałem się na stronę wyskoczył komunikat że bitmex prosi o zgodę na przekazywanie powiadomień . Kliknąłem ok. i wszystko działa jak trzeba. Przed podjęciem w/w akcji jednak nie było takiego komunikatu.