Prośba o sprawdzenie log'a z FRST

Witam,

FRST: http://www.wklej.org/id/3097147/
Addition: http://www.wklej.org/id/3097151/
Shortcut: http://www.wklej.org/id/3097153/

Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam,
apik

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist:

GroupPolicy: Ograniczenia <======= UWAGA CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [eofcbnmajmjmplflapaojjnihcjkigck] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx C:\ProgramData\SWCUTemp C:\ProgramData\czchsjpj.srw C:\ProgramData\mntemp Task: {D6923B0C-2ABC-4ED1-9D14-B022952C3F20} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-1278872274-100660430-2819434428-1001 -> Brak pliku <==== UWAGA EmptyTemp:
Uruchom FRST i kliknij Napraw (Fix). Później skasuj folder C:\FRST
Włącz przywracanie dla dysku systemowego C:
https://www.tenforums.com/tutorials/4533-turn-off-system-protection-drives-windows-10-a.html

Już po samym uruchomieniu fixlist chociażby praca Windows Media Player’a wróciła do normy. Nie trzeba czekać kilku sekund, aż zacznie reagować. Wielkie dzięki.

Natomiast nigdy nie miałem styczności z tym przywracaniem. Istnieje jakieś ryzyko utraty danych?

Pozdrawiam.

Ja nie napisałem, że masz wykonać przywracanie systemu.
Napisałem, że masz włączyć opcję tworzenia punktów przywracania, bo teraz jest wyłączona:

================== Punkty Przywracania systemu ======================= UWAGA: Przywracanie systemu jest wyłączone

Za pomocą przywracania systemu można w łatwy sposób naprawić system i nie ma to wpływu na pliki osobiste, dokumenty, zdjęcia itp.

[quote]Wykonywanie przywracania z użyciem punktu przywracania systemu
Ta opcja przywraca stan komputera do wcześniejszego
punktu w czasie (punktu przywracania systemu). Punkty przywracania
systemu są tworzone, kiedy instalujesz nową aplikację, sterownik lub
aktualizację systemu Windows, a także kiedy tworzysz punkt przywracania ręcznie.
Przywracanie nie ma wpływu na pliki osobiste, ale powoduje usunięcie
aplikacji, sterowników i aktualizacji zainstalowanych po utworzeniu
punktu przywracania.
https://support.microsoft.com/pl-pl/help/12415/windows-10-recovery-options[/quote]