Prośba o sprawdzenie logów z FRST

Witam. Proszę o sprawdzenie logów z FRST. Komputer po 30 minutach od uruchomienia wywala do ekranu BSOD z błędem PAGE FAULT IN NONPAGED AREA. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Marek

http://www.wklejto.pl/850871
http://www.wklejto.pl/850872
http://www.wklejto.pl/850873

Daj jeszcze screen z crystaldiskinfo.

Podaj kod dokładny kod błędu z aplikacji https://www.dobreprogramy.pl/BlueScreenView,Program,Windows,82405.html
Jeśli BSOD wystąpi, pozwól systemowi utworzyć plik zrzutu pamięci.
Chyba, że jest już utworzony i da się otworzyć w aplikacji BlueScreenView.
Najczęstszą przyczyną BSOD są sterowniki.

Wklejka niestety wygasła. Wstaw utworzone pliki tu na forum ( nie pamiętam jaki masz komputer)
Prawdopodobnie karta wi-fi powoduje te problemy.
Zainstaluj właściwy sterownik dla Twojego komputera.

Wklejam ponownie, sterowniki najnowsze.

Mam na myśli skany FRST…

1 polubienie

http://www.wklejto.pl/851352
http://www.wklejto.pl/851355
http://www.wklejto.pl/851356

Masz starą wersję Windowsa. Uaktualnij do 2004.
https://www.microsoft.com/pl-pl/software-download/windows10%20
Problemy może sprawiać program antywirusowy Avast, usuń go ( narzędzie https://www.avast.com/pl-pl/uninstall-utility) a potem przetestuj komputer czy pojawi się BSOD.

1 polubienie

Witaj @marek90_90 na Forum DobreProgramy

Nie ma infekcji.
Kolega powyżej zalecił instalację najnowszej wersji Windows i słusznie.
Zawsze jest to lepsze zabezpieczenie, aktualne
Jak również usunięcie Avast
Proponuję odinstalować SmartByte Drivers and Services, bywało, że stwarzał problemy na komputerach Dell
Zróbmy to w odpowiedniej kolejności
Na początek niewielkie oczyszczanie za pomocą FRST

  1. Pobierz ten plik i zapisz w katalogu z FRST, tzn. C:\Users\irena\Downloads
    fixlist.txt (414 bajtów)
    “Plik naprawczy został utworzony tylko dla Ciebie, nie należy go stosować na innym komputerze”
  2. Uruchom FRST i kliknij Napraw, program wyłączy niepotrzebne procesy, zrobi Punkt Przywracania i zacznie pracę.
  3. Po restarcie wklej plik wynikowy.
  4. Jeśli jeszcze nie odinstalowałeś Avast, teraz jest moment, aby to zrobić wskazanym wcześniej narzędziem. Zrób restart.
  5. Odinstaluj SmartByte Drivers and Services z listy programów. Zrób restart.
  6. Zrób nowy skan FRST i wstaw pliki do wglądu

Masz również nieaktualną wersję BIOS, możesz go zaktualizować za pomocą narzędzi Dell

Pozdrawiam serdecznie
Juliusz

1 polubienie

Witam ponownie,

Win 10 zaktualizowany, BIOS również. Usunięto SmartByte Drives.

http://www.wklejto.pl/851500
http://www.wklejto.pl/851509
http://www.wklejto.pl/851510

Ciekawostka. Błąd pojawia się od razu, gdy próbuję dokonać diagnostyki za pomocą Support Assist Launcher ze strony Dell.

Spróbuj zainstalować sterownik kontrolera dysku. Ja tak miałem i problem w ten sposób rozwiązałem.