Witam. Proszę o sprawdzenie logów z FRST. Komputer po 30 minutach od uruchomienia wywala do ekranu BSOD z błędem PAGE FAULT IN NONPAGED AREA. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Podaj kod dokładny kod błędu z aplikacji https://www.dobreprogramy.pl/BlueScreenView,Program,Windows,82405.html
Jeśli BSOD wystąpi, pozwól systemowi utworzyć plik zrzutu pamięci.
Chyba, że jest już utworzony i da się otworzyć w aplikacji BlueScreenView.
Najczęstszą przyczyną BSOD są sterowniki.
Wklejka niestety wygasła. Wstaw utworzone pliki tu na forum ( nie pamiętam jaki masz komputer)
Prawdopodobnie karta wi-fi powoduje te problemy.
Zainstaluj właściwy sterownik dla Twojego komputera.
Nie ma infekcji.
Kolega powyżej zalecił instalację najnowszej wersji Windows i słusznie.
Zawsze jest to lepsze zabezpieczenie, aktualne
Jak również usunięcie Avast
Proponuję odinstalować SmartByte Drivers and Services, bywało, że stwarzał problemy na komputerach Dell
Zróbmy to w odpowiedniej kolejności
Na początek niewielkie oczyszczanie za pomocą FRST
Pobierz ten plik i zapisz w katalogu z FRST, tzn. C:\Users\irena\Downloads fixlist.txt (414 bajtów) “Plik naprawczy został utworzony tylko dla Ciebie, nie należy go stosować na innym komputerze”
Uruchom FRST i kliknij Napraw, program wyłączy niepotrzebne procesy, zrobi Punkt Przywracania i zacznie pracę.
Po restarcie wklej plik wynikowy.
Jeśli jeszcze nie odinstalowałeś Avast, teraz jest moment, aby to zrobić wskazanym wcześniej narzędziem. Zrób restart.
Odinstaluj SmartByte Drivers and Services z listy programów. Zrób restart.
Zrób nowy skan FRST i wstaw pliki do wglądu
Masz również nieaktualną wersję BIOS, możesz go zaktualizować za pomocą narzędzi Dell