Prosty w obsłudze sklep internetowy

Muszę wykonać na szybko sklep internetowy, więc odpada własnoręczne pisanie, sklep musi być prosty w obsłudze, nie interesują mnie rozwiązania bez dostępu do kodu źródłowego.

Zastanawiam się nad WooCommerce, Quick.Cart z żadnym z nich nie miałem jeszcze do czynienia, możecie powiedzieć mi coś więcej na ich temat? Lub polecić coś jeszcze? Presta od pada, konfiguracja jest zbyt mało intuicyjna, osCommerce też bo to tragedia pod każdym względem.

Witaj.

A ja polecam Ci Prestashop, sam osobiście nie jestem programistą, ale sklep nauczyłem się obsługiwać w ciągu tygodnia, ze sklepem dostajesz masę pluginów, w tym jeśli dobrze pamiętam ten od PayU, w sieci jest masa tutoriali i wyjaśnień, oczywiście możesz dokupić płatną skórkę, wszystko jest proste, oczywiście dobrze jest mieć przy sobie programistę przynajmniej w razie kłopotów tak jak w firmie której pracuję, ale sklep który administruję to w dodatku multistore, czyli na jednej platformie Prestashop mam dwa sklepy, Inststalcja jest prosta, ale jeśli boisz się tego i chcesz maksymalnej prostoty, weź sobie sklep z Home.pl link: https://home.pl/sklepy-internetowe uwierz mi to fajna oferta. 

Komercyjny czy darmowy?

Jak komercyjny to polecam choćby wynajem sklepu BestSeller firmy InfoSerwis (jakoś 99zł netto mc), w tym jest hosting, aktualizacje, pomoc techniczna, możliwa rozbudowa o każdą wymarzoną funkcję (8/10 sklepów zamyka się na to). Jak darmowy to popieram, że PrestaShop trąci średnią intuicyjnością, ale chyba najwięcej modułów do niego (niekoniecznie darmowych). Minusem Presty jak dla mnie, użytkownika nietechniczniego, co nie napisze sobie modułów sam jest to, że goły sklep może sprzedawać, ale aby miało to ręce i nogi trzeba obkuć się w moduły, więc rozrachunek jest taki, że bierzesz sklep w wynajem z InfoSerwisu czy czegoś innego i masz lecz płatny, lub bierzez Prestę darmową, ale wiele konkretnych modułów jest płatnych, także i tu pieniądze są w grze i tu :wink: