Proszę bardzo o opinie o odtwarzaczu mp3 TECHNIKA MP906 256


(Czechu9) #1

j.w. z góry dzięki za sensowne porady


(Monczkin) #2

To chcesz opinię czy poradę (właściwie do czego ta porada miała by być ??).

Precyzuj swoje problemy.


(Marcinch7) #3

Ten z Tesco za 30zł??

Moja porada : poproś o zwrot kasy i kup sobie coś lepszego!!


(Czechu9) #4

ok panie szanowny moderatorze sorry za pomyłkę teraz to zauważyłem. Chodzi mi oczywiście o opinie..:stuck_out_tongue:

Złączono Posta : 23.03.2007 (Pią) 18:52

do marcinch7 nie wiem czy z tesco bo kumpel dostał i poprosił żebym w jego imieniu napisał na forum.On nie ma neta. Nie wiedziałem , że jest w tesco ale jeśli tak to nie zawse można sugerować się ceną z tego co wiem Technika nie jest zła firmą ale wiem tylko tyle:)


(Kubekster) #5

To jakiś bubel powiedz mu żeby oddał i kupił sobie coś lepszego


(Czechu9) #6

ok dzięki wam odradziłem mu zakup postanowił coś poszukać na allegro.