Proszę o pomoc przy tworzeniu strony www

Serdecznie witam wszystkich zainteresowanych moim wątkiem. Mianowicie mam taki problem:

Jestem studentem informatyki i mam zrobić projekt strony www. Ma być to ranking dziewczyn ( tak sobie wymyślił profesor :))

Znam się troszkę na programowaniu oraz na tworzeniu stron www. Problem polega natomiast na tym iż w takiej stronie potrzebne będzie utworzenie loginu oraz hasła dla każdego użytkownika ( rejestracja ). Nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić od czego się zabrać . Wszystko to będzie robione w Visual Web Developer (zalecony przez wykładowcę) ale jeśli jest np. jakiś inny lepszy program z chęcią poeksperymentuję. Do tego wiem też iż muszę utworzyć bazę danych w której będ przechowywane informacje na temat użytkowników. Teraz mam pytanie czy baza danych może być zrobiona w Microsoft Office Access czy musi być w MySql.

Bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc od was porady kursy i wskazówki bardzo mile widziane. Obecnie czytam kursy

Liczę na waszą pomoc

Więc będziesz musiał użyć elementy html,php oraz mysql.

Albo

Tutaj masz gotowy skrypt rejestracji oparty o mysql. :slight_smile:

http://forum.php.pl/index.php?showtopic … =0&start=0

Dzięki już się biorę za materiały które posiadam :slight_smile:

A tak przy okazji czy ktoś jest w stanie mi wytłumaczyć o co chodzi. Zrobiłem zwykłą stronę dałem kilka obrazków i jakiś tam tekst. Wszystko tworzone w VWD. Zarejestrowałem się na stronie gdzie można za darmo założyć stronę. Ale niestety po załadowaniu plików na ftp nie pokazuje się strona tylko błąd.

Błąd 403


Nie masz uprawnień do przeglądania zawartości tego katalogu.


Prawdopodobnie nie umieszczono w nim poprawnego pliku startowego (index.htm, index.html, index.php, index.php5).

O co chodzi i skąd mam wziąć któryś z tych plików bo przy tworzeniu strony www w VWD nie robi mi takich plików :frowning:

Zapewne pdg.pl

Wrzuć pliki do katalogu public_html