Proszę o pomoc w sprawie usunięcia nieznośnego trojana

Witam wszystkich serdecznie. Jestem zupełnie zielony w sprawach systemu operacyjnego i problemów z nim…potrafię korzystać z niego w sposób amatorski…Mam problem z trojanem i mam nadzieję,że uzyskam tu poradę. Mam program antsspyware a-squared-free, który wykrywa trojana trojan-downloader-win32.fraudloader!ik, którego udajesię usunąć. Po każdym uruchomieniu komputera pojawia się coraz więcej komunikatów o innych zagrożeniach. Po każdym uruchomieniu wyświetla tez informację o uszkodzeniu pliku msword.exe, a następnie wykrywa masę różnych wirusów. Zobaczyłem ,ze piszecie o programie hijackthis i wykonałem operację zgodnie z instrukcją oto log proszę O RADĘ WIELKIE DZIĘKI! !!

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2

Scan saved at 14:25:08, on 2009-08-14

Platform: Windows XP Dodatek SP3 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16876)

Boot mode: Normal

Running processes:

I:\WINDOWS\System32\smss.exe

I:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

I:\WINDOWS\system32\services.exe

I:\WINDOWS\system32\lsass.exe

I:\WINDOWS\system32\svchost.exe

I:\WINDOWS\System32\svchost.exe

I:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

I:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\sched.exe

I:\WINDOWS\Explorer.EXE

I:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe

I:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe

I:\WINDOWS\Mixer.exe

I:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE

I:\Program Files\Winamp\winampa.exe

I:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe

I:\Program Files\CyberLink\PowerDVD8\PDVD8Serv.exe

I:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\avgnt.exe

I:\WINDOWS\system32\msword98.exe

I:\WINDOWS\system32\msword98.exe

I:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

I:\WINDOWS\System32\svchost.exe

I:\WINDOWS\System32\svchost.exe

I:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe

I:\PROGRA~1\Ashampoo\ASHAMP~2\PopUpKiller.exe

I:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe

I:\Gadu-Gadu\gg.exe

I:\Program Files\a-squared Free\a2service.exe