Proszę o pomoc w wyborze tel.stacjonarnego

Witam.Wiem,że telefony stacjonarne odchodzą w zapomnienie,ale potrzebuję u siebie w domu taki telefon.I tutaj mam zgryz.W T-Mobile zaproponowali mi 3 rodzaje telefonów:

-Panasonic KX-TW201

-TD30

-Nokia 100

Niestety nie mam bladego pojęcia który z tych telefonów wybrać.Nie znam się na elektronice.Z telefonu będzie korzystać moja 8letnia córka.Jeżeli mogę to proszę o pomoc w wyborze.

Napisz dokładnie co chcesz kupić (do jakiego rodzaju linii telefonicznej), bo:

Nokia 100- to jest telefon komórkowy GSM

TD30 - to jest telefon komórkowy GSM

KX-TW201 - to jest telefon komórkowy GSM

Czyli nie są to telefony do podłączenia do zwykłej analogowej linii telefonicznej, tylko telefony GSM do użytkowaniu w domu (ale też poza domem)

Tak,telefon nie ma być podłączony do linii telefonicznej.

bones , myślę, że musiałbyś sobie odpowiedzieć na minimum 2 pytania:

  • Jakie funkcje ma mieć telefon?

  • Czy telefon miałby być użytkowany również poza domem?

-Telefon ma służyć do dzwonienia i pisania smsów :wink:

-Telefon będzie tylko w domu.

Zresztą sama nie wiem czy nie lepiej wybrać telefon “w kablu”…

Nie chodzi o bajery,bo każdy w domu ma swój telefon komórkowy,ale o dodatkowy telefon awaryjo-sprawdzający (oczywiście córkę :wink: ).

Telefon na kablu ma tę zaletę, że jeśli siądzie zasilanie to ten będzie działał. Znowu telefon bez kabla nie będzie działał gdy zabraknie prądu bo stacja jest na zasilaniu z gniazdka przez zasilacz, a nie jest zasilana z sieci telefonicznej jak w przypadku pierwszym.

Nie zawsze prawda. Mój jest przewodowy i nie działa jak nie ma prądu. Telefon zasilany jest z linii telefonicznej

I co powiesz? :wink:

Znów nie zawsze prawda. Są telefony bezprzewodowe, które działają przy nawet kilkugodzinnym braku prądu w gniazdku elektrycznym i nie są zasilane z gniazdka telefonicznego.