Prosze o pomoc we wstępnym wyborze szkoły średniej

Witam.

Tak jak w temacie, musze po feriach “zdac w szkole relacje” o tym do jakiej szkoł mam zamiar iść, taką wstępna i kompletnie nie wiem co wybrać.

Na pewno nie będzie to “zawodówka” w gre wchodza technika i dalsza nauka lub licea i dalsza nauka :smiley:

Na pytanie jakim jestem uczniem odpowiedizałbym - wyżej średnim :smiley: tj. dobrze mi idzie j.polski(mam 4 ale tylko dlatego że nie lubie grtmatyki) biologia(4), historia(3/4 może to nie wysokie oceny ale historie lubie :smiley: ), j.fran(4), gorzej z angielskim (3/4). w porywach lubie geografię.

Lubie tez WOS (5).

Gorzej z przedmiotami ścisłymi: z matematyki, chemii i fizyki mam dst :? bez wiekszych szans na db (no może z fizyki 8) ) wyjątkiem jest technika z której mam 5 :smiley:

chciałbym aby moja przyszła szkoła łączyła moje zainteresowania z tym co umiem czyli odpowiednio cos z mechaniki ( bardzo interesuja mnie samochody - ale nie tam ich wygląd czy osiągi tylko prawdziwa technika i budowa i nowe technologie tj. chybrydy i zasialnie wodorem) i cos z humanisty (bez przechwałek ale ładnie mi wychodza wszelkie wypracowania i wszystko co wymaga logocznego myslenia a nie znania wzorów(mat). Na próbnym egzamienie jako jededny z klasy dobrze napisałęm mit ( miaęłm 14/16ptk za przecinki i jakies tam ort. błędy).

Chciałbym tez aby w szkole tej było cos z informatyki z której mam bdb i obowiązkowo duzo z WF-u z którego mam cel-a :smiley: (byłem na 2 msc w jakichs tam biegach na przełaj wojewódzkich, ogulnie sobie biegam - na 100m miałem raz 11,3 sek. :smiley: ) w siatkówke tez umiem i dobrze gram , pływac tez lubie i oczywiście narty które wręcz kocham na równi z my girl :smiley: :smiley: :smiley: . Zwrócięłm ostatnio uwagę na technikum ( w Krakowie oczywiście) wprowadzające nowy kierunek - diagnostyke samochodową. Co o tym myslicie :?: Czekam na pomoc i sugestie :smiley:

ja chodze do zsł i nie narzekam:)

pisze się hybryda a nie chybryda.