Prosze o sprawdzenie czy wszystko zostało usunięte

(set4812) #1

Nie przepadam tutaj za pisaniem i proszeniem o pomoc. Odezwał się do mnie kolega iż nie może uruchomić program a jakiś “informatyk” twierdzi że ma zainfekowany komputer. W związku z tym że komputer to jego narzędzie pracy to poleciałem na szybko antimalware bytes oraz adcleanerem. Znalazło drobne rzeczy które nie wyglądały na bombe niszczącą system. Wyczyściłem autostart oraz wywalilem trochę śmieci i wszystko chodzi już normalnie. Proszę o sprawdzenie logow czy zostaly jakieś śmieci jeszcze. Będe bardzo wdzięczny.
Shortcut.txt (50,7 KB)
Addition.txt (64,7 KB)
FRST.txt (70,9 KB)

(iJuliusz) #2

Może “jakiś” informatyk ma rację? Trzeba to sprawdzić.
Ja zaś przepadam za pisaniem tutaj i odpowiadaniem na proszenie o pomoc. :wink:

Tym programem zapewne jest aplikacja IC_Katalog ONLINE, wyrzuca sporo konfliktów .NET v4.0.30319
System.NullReferenceException
System.Reflection.TargetInvocationException

Są pozostałości Nortona w Zaplanowanych zadaniach i Autostarcie, a nie ma go w zainstalowanych aplikacjach. Odnośniki zostaną oznaczone do usunięcia.

Wykonaj pełną aktualizację Windows Update.
Sprawdź działanie IC Katalog uruchamiając z uprawnieniami Administratora lub z trybem Zgodności

Teraz FRST, nie ma oznak infekcji, trzeba posprzątać.

  1. Pobierz ten plik i zapisz w katalogu z FRST, tzn. C:\Users\Tomasz\Downloads
    fixlist.txt (7,9 KB)
    “Plik naprawczy został wykonany w FiRST Editor 1.08b © ijuliusz.pl”
  2. Uruchom FRST i kliknij Napraw, program wyłączy niepotrzebne procesy, zrobi Punkt Przywracania i zacznie pracę.
  3. Po restarcie wklej plik wynikowy.
1 Like
(set4812) #3

Zrobiłem bezpośrednio skrót do .exe dla IC Katalog. Wcześniej był appref-ms to on pewnie wyrzucał te błędy. Ten IC to program od InterCars więc to oni powinni się zająć zgodnościami :slight_smile:
Dziwne że norton removal pobrany z ich strony nie wyczyscil go do konca. Dzięki za pomoc, myślałem że nie dostane odpowiedzi. Jutro komp wraca już do właściela.
Fixlog.txt (24,1 KB)

1 Like
(iJuliusz) #4

W razie kolejnych kłopotów z komputerem, pisz :+1:

Zaznacz post, który rozwiązał Twój problem, tzn. kolegi :wink:
obraz