Prosze o sprawdzenie log- komp muli


(Lajkonik Mlyn) #1

jak w temacie

http://www.wklej.org/id/51149/


(huber2t) #2

Log ok

Podaj log z Combofix

Logi dajesz na http://wklej.eu lub na http://wklej.org a w poście dajesz tylko link


(Agatonster) #3

lajkonik_mlyn ,

Proszę zapoznać się z tematem Ważny komunikat dotyczący tytułowania tematów i poprawić tytuł na konkretny, dokładnie przedstaw też problem. W celu dokonania zaleconej korekty - proszę użyć przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.


(Lajkonik Mlyn) #4

Prosze :wink:

http://www.wklej.org/id/51633/


(Leon$) #5

Log ucięty

Pobierz CCleaner http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

przeskanuj nim i wyczyść rejestr.

zrób optymalizacje uruchamiania

http://cybertrash.netarteria.pl/cyber/i ... 378.0.html

usuń ręcznie folder C: \Qoobox usuń instalkę Combofix z dysku.

Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.http://support.microsoft.com/kb/310405/pl

przeskanuj obszar Mój komputer http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html gdy będą wirusy pokaż raport

:slight_smile:


(Lajkonik Mlyn) #6

Zrobiłem inaczej dokupiłem 512 ramu i już mi udercover śmiga :lol: