Proszę o sprawdzenie loga - digeste.dll


(Worker23) #1

http://www.wklejto.pl/30207

Z góry bardzo dziękuję.

Pozdrawiam


(huber2t) #2

otwórz notatnik i wklej

Z menu Notatnika -> Plik -> Zapisz jako -> Zmień rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą Fix.reg

Uruchom ten plik, uruchom ponownie komputer

usuń ręcznie folder C:\Qoobox oraz Combofix , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść system Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum


(Worker23) #3

Dziękuję za pomoc,

Podaje skan z kasperkiego:

http://wklejto.pl/30212


(huber2t) #4

Pobierz The Avenger

wklej do niego ten tekst:

Files to delete:

C:\Documents and Settings\Sławek\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Identities\{7844A9F2-E119-4533-9308-1A33B34BE6D5}\Microsoft\Outlook Express\Elementy usunięte.dbx

C:\RECYCLER\NPROTECT\00001210

kopiuj to i klikasz na Paste Script from Clipboard wybierasz Execute oraz Potwierdzasz i zgadzasz się na restart klikając OK.

Kasujesz ręcznie z dysku plik: C:\Avenger\backup.zip i wklejasz na forum raport: C:\avenger.txt


(Worker23) #5

Oto raport z avangera:

http://www.wklejto.pl/30213

Z góry dziękuję serdecznie.


(huber2t) #6

Obiekty usunięte

:slight_smile:


(Worker23) #7

Raz jeszcze dziękuję bardzo serdecznie.

Pozdrawiam


(Monczkin) #8

asder , popraw proszę tytuł tematu zgodnie z tymi zasadami.

viewtopic.php?f=16&t=66889