Proszę o sprawdzenie loga


(Nowy10) #1

komp mi cos swiruje

prosze o sprawdzenie loga

z gory dzieki

pozdrawiam

Złączono Posta : 26.08.2005 (Pią) 21:40

spy bot nic nie wykryl

NIS 2004 caly czas stoi aktualna baza

Złączono Posta : 26.08.2005 (Pią) 21:42

ad aware tez wyrzucilem wszytko

Złączono Posta : 26.08.2005 (Pią) 21:44

a jesszce stoi microsoft antispy


(Ppp) #2

log czysty dlatego nic ci nie wykrywa, zdefragmentuj dysk, przeczyść rejestr, powiedz co dokładnie sie z kompem dzieje


(Nowy10) #3

dysk jakby cos robil

zuzywa 70 % procesora

przeczyscic czym resjetr? jeszce tego ne robilem, a ile gdzie orientacyjnie zajmie defragmnetacja partycji 15 gb?

w sumie dobre pytanie, co mam zrobic profilaktycznie, nie bede zakladal nowego tematu, miesiac komp dziala win xpm pro, NIs 2004 , microsoft anitispy, skanowanie spybotem i ad awarem prawie codzienie.. wyrzuciic pliki temporary internet? itp? prosze o rady i jeszce mi system volume information sporo zajmuje :frowning:

pozdrawiam


(Ppp) #4

tak, a rejestr przeczyść np . tym:

jv16 powertools

regcleaner

znajdziesz te programy tu :

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=1&t=29


(Marcino) #5

Ściągnij i zainstaluj:

  • TuneUp Utilities 2004

  • Microsoft BootVis

  • BootSpeed

  • Ccleaner

  • PestPatrol

  • RegSupreme Pro

  • Registry Mechanic

  • jv16 PowerTools

  • Diskeeper

  • Norton AntiVirus [najlepiej najowsza wersja, warto zakupić orginał, by się zabezpieczyć]

  • podobno dobry jest też nowy MKS Vir 2005,
  • > Na tym forum obsługa tych wszystkich programów jest opisana, poszukaj.

Tylko BootSpeed nie jest opisany na forum. Jak nie będziesz umiał go obsłużyć to daj znać, napisze Ci parę zdań. ale powinieneś sobie poradzić, bo to progs do optymalizacji Windows'a XP, dostosowujesz kompa do włąsnych poptrzeb poprzez niego. W gazecie PC Format - numer z tego miecha jest polecany i opisany jak używać.

~ powyłanczaj zbędne usługi ładowane razem z systemem i zbędne programy w autostarcie

~ po defragmentacji dysku poprzez Diskeeper możesz jeszcze pofragmentowac go poprzez Windows'owi fragmentator

Sorki, że wszystko tak powierzchownie, ale śpisze się, właśnie mialem wychodzić z forum. Jak czegoś nie wiesz, smiało pisz w temacie lub na PW.


(Zagorskid) #6

A nie ubywa Ci przypadkiem miejsca na dysku?


(Nowy10) #7

miejsca mi nie ubywa

nie uzywalem jeszce jv16 PowerTools

po polsku jest? zebym problemow se nie narobil

ile zajmuje defragmentacja padtycji 15 gb? bo na niej mam sytem?

pozdrawiam


(Ppp) #8

tak

zalezy jak masz podefragmentowany dysk, może to trwać koło 20 min


(squeet) #9

jv16 PowerTools + spolszczenie

A opis użycia tu:

:arrow: http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic ... 967#288967


(Nowy10) #10

zalezy jak masz podefragmentowany dysk, może to trwać koło 20 min

kurde tak chyba sie cytuje? :slight_smile:


(squeet) #11

Można, lecz aby ustrzec się błędów (nie defragmentujemy dysku z błędami), najpierw wykonaj to:

Wystartuj do konsoli odzyskiwania:

:arrow: Poczytaj

I napraw system poleceniem chkdsk /r