Proszę o sprawdzenie loga

Nie podpinaj się zakładanj nowy temat

coś instalowałeś? Nie usuń w trybie awaryjnym recznie

zastosuj Usuwanie tapety SpySheriff

Strasznie to skąplikowane nie można tego syfu usunąć tylko za pomocą

Hijackthis.

Co skomplikowane?

Start do trybu awaryjnego:

i ajk jesteś w awaryjnym usuwasz:

jak nie znasz jeszcze

Wcześniej przed przejściem do awaryjnego:

Otwórz Notatnik i wklej w nim to:

Plik >>> Zapisz jako >>> Zmień rozszerzenie z TXT na Wszystkie pliki >>> Zapisz pod nazwą FIX.REG i startujecie do trybu awaryjnego. Uruchamiacie stworzony plik FIX.REG. Usuwacie pliki recznie

Mam compa od 3 tyg. - jestem zielony jak trawa na wiosnę, nie rozumiem w którym miejscu notatki mam to wkleić. Możesz to opisać krok po krou - do tej pory radziłem sobie sam, mam nadzieje ,żę nie będę musiał wzywać do tego jakiegoś “fachury”.Pomocy

Start>>>Akcesoria>>>Notatnik i jak wkleisz zawartość na górze masz Plik >>> Zapisz jako >>> Zmień rozszerzenie z TXT na Wszystkie pliki >>> Zapisz pod nazwą FIX.REG

Panie olo999 nie rób bałaganu, nie podpinaj sie pod nie swoje tematy :evil:

Masz problem => Załóż własny temat

Wydzielono z innego tematu

Uwaga: Jak wklejasz loga to obejmuj go znacznikiem (tagiem) CODE lub QUOTE

Proponuje poczytać TEN temat i zobacz jaka jest prośba do userów wklejających loga.

panie Kuz pan się właśnie podpioł pod mój dialog to jest właśnie polska kultura, a moderatorzy to są niemczech a nie w Polsce.

Jeśli narobiłem takiego zamieszania to wypisuje się z tego forum.

WIELKIE PODZIĘKOWANIA za pomoc DLA GUTEK2222.

Złączono Posta : 27.02.2006 (Pon) 1:01

Jeszcze jedno, zastanawiam się dla kogo jest storzone to forum; dla profejonalistów, czy dla laików, którym zdarza się - źle wpisać post, (mam komputer dopiero 3 tygodnie).Wszystkim tym, którzy zgłaszją się do mnie po poradę - chętnie jej spokojnie udzielam, choć robią często śmieszne i denerwujące błędy.