Prosze o sprawdzenie loga

Złączono Posta : 27.03.2006 (Pon) 21:07

problem:

spowolnienie kompa

juz dzisiaj chyba z 10 razy skanowal kompa ewido i avastem i caly czas znajduje virusy i trojany

od znajomego dostalem rade zeby usunac ten katalog: O4 - HKLM…\RunServices: [scHost] svchosts32.exe ale juz probowalem na kilka sposobow i nic

Złączono Posta : 27.03.2006 (Pon) 21:09

prosil bym o jasna odpowiedz gdyz jestem laikiem w sprawach internetu :stuck_out_tongue:

====================================

Uwaga: Jak wklejasz loga to obejmuj go znacznikiem (tagiem) CODE lub QUOTE

Proponuje poczytać TEN temat i zobacz jaka jest prośba do userów wklejających loga.

Widziałeś ten komunikat Ważny komunikat dotyczący tytułowania tematów zastosuj sie do niego => inaczej temat poleci do śmietnika :evil:

Pozdrawiam kuz5

Widziałeś ten komunikat --> Ważny komunikat dotyczący tytułowania tematów <-- zastosuj sie do niego

W trybie awaryjnym z wyłącząnym przywracaniem systemu usuwasz (wpisy Hijackiem, pliki/foldery pogrubione ręcznie z dysku):

Start --> Uruchom --> services.msc --> zatrzymaj i wyłącz Performance True Type Font

Jeżeli grasz w te gry to wpisy zostaw, jeżeli nie to możesz usunąć:

a i sorry za zlamanie regulaminu niestety nie doczytalem go mam nadzieje ze pierwszy raz darujecie

I jeszcze jedno: nie pomyl przypadkiem pliku: svchosts32.exe z plikiem svchost.exe --> bo wtedy to już będzie koniec z kompem :slight_smile:

Start --> Uruchom --> services.msc --> zatrzymaj i wyłącz Performance True Type Font

zrobilem tak ale jak wszedlem w uslugi okazalo sie “stan uslugi : zatrzymano” wiec narazie nic nie robie z nim

Wszystko robisz w awaryjynm:

Zatrzymujesz usługe --> wchodzisz w HijackThis usuwasz wskazane przeze mnie wpisy --> usuwasz pliki/foldery wskazane przeze mnie z dysku --> uruchamiasz ponownie kompa :slight_smile:

Wpis R3 nie usuwasz hijackiem tylko usuniesz Registrar Lite, opis masz TUTAJ