Proszę o sprawdzenie logów (brak dźwięku, trojan?)

Mój komputer był zarażony trojanami. Po przeskanowaniu przez program Kaspersky Internet Security przestał działać dźwięk (komunikat “Bad DirectSound driver”). Czy jest na to jakaś rada?

Log z programu HijackThis:

http://www.wklej.org/id/34715/

oraz ComboFix:

http://www.wklej.org/id/34716/

Z góry dziękuje za wszelką pomoc!

Do wyleczenia pendrive z wirusów użyj tych programów

otwórz notatnik i wklej

Z menu Notatnika -> Plik -> Zapisz jako -> Zmień rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą Fix.reg

Uruchom ten plik, uruchom ponownie komputer

usuń ręcznie folder C:\Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść system Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum

lub

Dr.WEB CureIt!

Dziekuje za pomoc!

Wykonałem powyższe instrukcje i pozbyłem się trojanów. Jednak problem z dźwiękiem pozostał. Przeinstalowałem sterowniki wielokrotnie i jestem prawie pewien że to nie ich wina.

Poszperałem w sieci i udało mi się jedynie znaleść rozwiązanie dla Winampa: zmienić w Winampie domyślne urządzenie Direct Sound Audio na moją karte dźwiękową. Teraz dźwięk w Winampie działa a w przypadku resztu urządzeń - nie.

Znalazłem również sugestie, żeby włączyć usługę Windows Audio w panelu administracyjnym. Jest u mnie wyłączona i nie da jej się włączyć: “Błąd 2: Nie można znaleść określonego pliku”. Jednak plik svchost.exe jest w odpowiednim katalogu…

Włóż płytę z Windowsem do napędu.

Start :arrow: Uruchom :arrow: wpisz sfc /scannow