Proszę o sprawdzenie logów


(inquire) #1

Witam,

Proszę o sprawdzenie logów, ponieważ system się dziwnie zachowuje: lubi się zawieszać, a gdy próbuje otworzyć “Eksplorator plików” z paska zadań to pojawia się komunikat:

“Z tym plikiem nie jest skojarzona aplikacja umożliwiająca wykonanie tej akcji. Zainstaluj odpowiednią aplikację, a jeśli jest już zainstalowana, utwórz skojarzenie na stronie Ustawienia aplikacji domyślnych.”

Linki do logów:
http://www.wklejto.pl/700070
http://www.wklejto.pl/700071
http://www.wklejto.pl/700073

pozdrawiam


(Acorus) #2

fixlist.txt (415 bajtów)
Plik umieść obok FRST w tym samym folderze.
Uruchom jako administrator FRST i kliknij w Fix/Napraw.


(inquire) #3

Log z naprawy:
http://www.wklejto.pl/700376

Coś jeszcze powinienem wykonać? Bo jeśli chodzi o komunikat, to nic się nie zmieniło.

pozdrawiam


(inquire) #4

Ponawiam pytanie.
Coś jeszcze powinienem wykonać? Bo jeśli chodzi o komunikat, to nic się nie zmieniło.

pozdrawiam