Proszę o sprawdzenie logów

Dzień dobry forumowicze.
Z niewiadomych mi przyczyn w menu autostart pojawił mi się program ProductAuthenticationService od firmy ResolveOps oraz SteamServerBrowser. Usunąłem te programy, przeskanowałem RogueKillerem i usunął on ich „resztki” ale dla pewności proszę o sprawdzenie logów, czy się coś nie uchowało. Oprócz logów z FRST dodaję też logi z RogueKillera. Z góry dziękuje i życze miłego weekendu :slight_smile:
FRST.txt (56,0 KB)
Addition.txt (35,9 KB)
Shortcut.txt (24,5 KB)
RogueKiller.txt (5,4 KB)

1 polubienie

Witaj @Ugaszaka

Dobrze zrobiłeś uruchamiając RogueKiller :+1:
Kolejne zadania do zrobienia

  1. Pobierz ten plik i zapisz w katalogu z FRST, tzn. C:\Users\admin\Downloads
    fixlist.txt (4,8 KB)
    „Plik naprawczy został utworzony tylko dla Ciebie, nie należy go stosować na innym komputerze”
  2. Uruchom FRST i kliknij Napraw, program wyłączy niepotrzebne procesy, zrobi Punkt Przywracania i zacznie pracę.
  3. Po restarcie wklej plik wynikowy.
  4. Pobierz ADWCleaner
  5. Uruchom z Uprawnieniami Administratora, uruchom skanowanie.
    Jeśli znajdzie linie z Preinstalled to odznacz, resztę oczyść
  6. Wklej plik wynikowy.

Pozdrawiam serdecznie
Juliusz

Proszę
AdwCleaner[C00].txt (1,8 KB)
Fixlog.txt (12,5 KB)

Dziękuję

Zrób skanowanie MBAM

  • Pobierz MalwareBytes MBAM 4
  • Zamknij wszystkie aktywne programy i przeglądarki.
  • Zainstaluj MBAM w wersji na Komputer Osobisty
  • Pierwsze kroki - Wybierz wersję - darmowe Premium na 14 dni lub kontynuacja wersji podstawowej
  • Wejdź w Ustawienia w Prawym górnym rogu
  • Zakładka Bezpieczeństwo
  • Wyłącz Autouruchamianie, jeśli nie zamierzasz zostawiać programu w systemie
  • W Opcjach skanowania zaznacz trzy pierwsze z czterech dostępnych
  • Skanuj w poszukiwaniu Rootkitów
  • Skanuj archiwa
  • Użyj sztucznej inteligencji …
  • Wróć do Głównego Menu
  • Rozpocznij skanowanie, po przeskanowaniu oczyść to co znajdzie, wklej plik wynikowy.

Proszę
Malwarebytes.txt (1,4 KB)

Dziękuję

  • Pobierz ESET Online Scanner
  • Uruchom z Uprawnieniami Administratora
  • Wybierz język polski
  • Kliknij Pierwsze kroki
  • Potwierdź warunki
  • Kliknij Pierwsze kroki
  • Na ekranie Zanim zaczniemy zaznacz opcje według własnego wyboru
  • Wybierz Skanowanie komputera
  • Wybierz Pełne skanowanie
  • Wybierz „Włącz wykrywanie i przenoszenie…”
  • Rozpocznij skanowanie
  • Gdy wykryje jakiekolwiek zagrożenia zapisz raport
  • Program zapyta o Wersję próbną odznacz i wyłącz
  • Udostępnij plik raportu

Proszę
ESET.txt (942 bajty)

Dziękuję

Teraz zrób nowy skan FRST
Przejrzę, czy wszystko w porządku

Proszę
Addition.txt (30,4 KB)
FRST.txt (55,2 KB)
Shortcut.txt (25,1 KB)

1 polubienie

Widzę w logach próby uruchomienia „dodatków” do gier

To może spowodować ponowne zawirusowanie komputera
zazwyczaj szyfrując pliki na komputerze

Sprawdzę ustawienia zabezpieczeń

Pobierz i uruchom FSS , zaznacz wszystkie okienka (zaptaszkuj) i zrób skan.
Wstaw log do wglądu.

Proszę
FSS.txt (2,6 KB)

Nie widzę problemów w logu
Komputer czysty

Skanuj komputer profilaktycznie MBAM i ESET

W razie potrzeby, wysyłaj niepewne pliki przed uruchomieniem na virustotal.com

Zmień nazwę pliku FRST.exe na uninstall.exe i uruchom
Program sam usunie swoje pliki z komputera

Zaznacz post, który rozwiązał Twój problem. Wystarczy jeden :wink:
obraz

W razie kolejnych kłopotów z komputerem, pisz :+1:

Pozdrawiam serdecznie
Juliusz

Ten temat został automatycznie zamknięty 90 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.