Prosze o sprawdzenie logu

Witam.

Mój problem polega na tym, że gdy skanuje system programami przeciwko szkodnikom (TrojanRemover, AVG Anty-Spyware, Avast, Spybot-SD, Ashampoo AntyVirus, Comodo, Ad-Aware), od pewnego czasu kończy się to tym samym.

Podczas skanowania katalogu c:\windows\winsys wyskakuje błąd krytyczny i następuje restart.

Nigdy wcześniej nie miałem takiego problemu.

Być może nie jest to sprawka jakiegoś szkodnika ale wyżej wymienione programy znalazły zainfekowane pliki (które już usunąłem) w innych lokalizacjach, dlatego zwracam się o pomoc.

Mój log: http://www.wklej.org/id/4730/

Z góry dziękuje za pomoc.

Usuń te wpisy w HJT

Uruchom HijackThis - Do a system scan only - w oknie programu pokaże się log - zaznacz kratki przy podanych wpisach - klikasz Fix checked

Pobierz Combofix przeskanuj system i daj log na forum.

Loga wklej na http://www.wklejto.pl a w poście daj tylko linka

Usunąłem podane wpisy.

Oto log z ComboFix’a: http://www.wklejto.pl/10243

otwórz notatnik i wklej

Z menu Notatnika -> Plik -> Zapisz jako -> Zmień rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą Fix.reg

Uruchom ten plik, uruchom ponownie komputer

usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść komputer Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html (uruchom przez IE) Daj raport z niego na forum

lub

Dr.WEB CureIt!

Zrobiłem wszystko według zaleceń.

Kaspersky nic nie znalazł, natomiast Dr. Web:

RegUBP2b-wti.reg - Trojan.StartPage.1505 - Usunięty

Utility.js - Odmiana wirusa VBS.Generic.17 - Przeniesiony

41323F6Ad01 - VBS.PackFor.26 - Usunięty

Powinno być ok

:slight_smile:

No niby wszystko fajnie ale po próbie przeskanowania folderu winsxs znów wyskoczył niebieski ekran.

Po restarcie brak tapety, nie można ustawić tapety, brak ikon folderów i plików (na razie niczego więcej nie zauważyłem).

18711457ta1.th.jpg

17182174cs9.th.jpg

Ok, poszukałem trochę w necie i wszystko działa :slight_smile:

Pomogło ponowne uruchomienie ComboFix :lol:

Wielkie dzięki za pomoc.

Pozdrawiam.