Proszę o sprawdzenie parametrów łącza,jaka max predkosc neo

Oto parametry mojego łącza z panelu liveboxa:

beztytuuhim.png

Obecnie mam 1mb w tp i wydzwaniają do mnie żeby wejść na 6mb, czy moje łącze da sobie rade?

Do wyboru mam pozostanie przy 1mb, zmianę na 2mb, 6mb lub 10mb. Co będzie działać?

Jeśli nie da się odpowiedzieć na moje pytanie na podstawie informacji powyżej to proszę o powiadomienie mnie co mam dopisać.

daj linka do obrazka

Skoro proponują 6 to zapewne tyle max ci pójdzie

Ja sie nei znam ale z tego co widzę i pamiętam(z rozmowy z technikiem od TP–) przy twoich parametrach 10 już nie wyda a 6 będzie na granicy możliwości :slight_smile:

Lepiej jest jak te dB są wyższe czy niższe? Bo jestem kompletnym laikiem.

6mb bez problemu jesli przełączą cie na adsl2+ to 10 poleci też,jesli wezniesz 20mb to osiagniesz jakies 14 max chyba że obnizysz margines to wtedy jakies max 16 ale i zwiekszoną ilość błędów przy tym:P optymalne rozwiązanie to 10mb jesli wezniesz tyle to sami cie przełączą na adsl2+

im większe tłumienie tym mniejsza prędkość realna twoje parametry wskazują na odległość od centrali ok.2 km może więcej

https://netiaonline.pl/skantarek/standard/checkForm.do

tu zobacz

Na tej netii to się dowiedziałem tyle :

Telefon i internet w pakiecie : BSA(i)+WLR(t): Brak informacji o możliwości sprzedaży

Tylko telefon : WLR: Usługa dostępna wyłącznie na linii TP

Tylko internet : BSA: Brak informacji o możliwości sprzedaży

OneOffice : Usługa niedostępna

Usługi mobilne : Netia Mobile: Usługa niedostępna

IPTV : ADSL: Usługa niedostępna

Internet over Ethernet: IoE: Usługa niedostępna

Więc niewiele :slight_smile: