Proźba o sprawdzenie loga + problem z Generic Host 32

Witam.

Mam problem z Generic Host 32… Mianowicie po jakiś 15 min urzytkowania komputera wyskakuje błąd (niekiedy towarzyszy temu zmiana wygladu ekranu z XP na np 98) i wyłącza się dźwięk… Szukałem w internecie rozwiązań, lecz tam zawsze odcina internet, a u mnie z tym jest ok… ściągnołem kilka poprawek lecz nic to niedalo… podobnie jak reinstalacja sterownikow do karty dzwiękowej… Proszę też o sprawdzenie loga… z góry dziękuje za pomoc!

http://wklej.org/id/23097/

Podaj log z Combofix

Która wersja Service Pack?

EDIT: Próbowałeś tego: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=pl&FamilyID=a87b44b9-7a6a-49b6-bd89-afad4e049c48?

SP2…

Tak próbowałem… chyba z 10 poprawek wgrałem…

Martwią mnie trzy rzeczy rzeczy…

1.) Zauważam wzrost pingów po tym błędzie…

2.) W Menadżerze zadań proces “svchost.exe” występuje 6 razy…

3.) Po błędzie nie ma także dźwięku… “niepawidłowy sterownik directsound (…) kod błedu 88780078”

Log z combofixa: http://wklej.org/id/23255/

Pobierz ComboFix, ale nie uruchamiaj

Wklej do notatnika:

Driver::

GVTDrv

hpt3xx


Registry::

[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]

"MSMSGS"=-

"PMCRemote"=-

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]

"UserFaultCheck"=-

"NvCplDaemon"=-

"SunJavaUpdateSched"=-

"WinampAgent"=-

"NeroFilterCheck"=-

"Adobe Reader Speed Launcher"=-

"ISUSScheduler"=-

"HP Software Update"=-

"QuickTime Task"=-

"Sony Ericsson PC Suite"=-

"SkyTel"=-

"nwiz"=-

"NvMediaCenter"=-

"RTHDCPL"=-

Plik -> zapisz jako -> CFScript.txt.

Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe tak jak tu->

cfscript10uc2.gif

Rozpocznie się usuwanie i powstanie log, który dasz na forum.

Logi dajesz na http://wklej.eu lub na http://wklej.org a w poście dajesz tylko link

Proszę :slight_smile:

http://wklej.org/id/23290/

otwórz notatnik i wklej

Z menu Notatnika -> Plik -> Zapisz jako -> Zmień rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą Fix.reg

Uruchom ten plik, uruchom ponownie komputer

usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść komputer Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum

lub

Dr.WEB CureIt!