Przed ładowaniem winxp wyskakuje napis: Boot: CD/DVD

Witam!
Dzisiaj chciałem włączyć komputer WIN XP to przed tym ładowaniem wyskakuje napis:
Boot: CD/DVD
Ktoś może mi pomóc? Jestem zielony w tych sprawach. Od razu po tym napisie komputer jakby się zatrzymuje w sensie nie chce się włączyć

To włóż płytę z XP, bo widać, że ma bootowanie z napędu. A może już w komputerze nie ma jeszcze/już XP i dlatego woła, bo szuka systemu?

Raz że tytuł wątku nic nie mówi i lepiej byś go poprawił (doprecyzował), żeby mówił więcej o problemie, a dwa to może masz tak ustawioną kolejność (sekwencję) ładowania, że pierwszy jest napęd CD/DVD, a dopiero potem dysk twardy HDD - i obecnie masz włożoną jakąś płytkę do napędu, która “zatrzymała” start systemu (wyjmij ją)?
Jeśli tak, to trzeba w BIOS-ie zmienić (poprawić) kolejność bootowania, by na przyszłość nie dochodziło do tego typu problemów.

Pogrzebałem w kompie i chyba nic z tego…
Chyba chodzi o to że jednak trzeba płyte włożyć.

… i zainstalować system…

Ale nie mam plyty z systemem

Posiada ktoś może link do pobrania WIN XP SP3 PL ? Wtedy zgrałbym na pendrive’a lub plyte i zainstalowalbym

Albo dysk uszkodzony, taśma,inne.

Wejdź do biosu i zobacz, czy widzi dysk. Instrukcja do płyty głównej lub wrzuć zdjęcia sekcji biosu gdzie masz dyski i napędy.

http://m.imgur.com/JAvVD8q,FAVtO9Q,p887YEm

Coś jeszcze? Nwm czy o to chodziło

Wrzuć z sekcji: Standard Cmos Features

Masz tylko jeden dysk? jakiś pendrive nie masz wpięty do portu USB?

Em mialem a co?

No to wyjmij i próba.

U góry na zdjęciu : First ustaw Hard Disk

Pokaż też co masz w pierwszej sekcji na zdjęciu, bo może startuje nie z dysku systemowego.

Każde zmiany potwierdź przy wyjściu z biosu Save.

http://m.imgur.com/gX6FpaI,MHxkzyb
Dałem link zdj tego 1 Standard CMOS Features oraz Hard Disk Boot Priority.
Po wyjęciu pendrive to samo…

No daj to zdjęcie, dysku nie widzi.

Przecież dałem

Ja tylko widzę to?