Wczoraj na http://www.plus.pl/przedluz wybrałem telefon, kwotę doładowania, ilość doładować, a następnie wpisałem pesel podałem godzinę i datę dostarczenia i zakceptowałem regulamin i to wszystko zatwierdziłem. Po chwili na e-maila przyszła mi wiadomość w której aktywowałem zgłoszenie poprzez podany link. Teraz jak wchodzę w http://www.plus.pl/przedluz serwer przekierowuje mnie na inny [LINK] i wychodzi mi:
Dziękujemy za skorzystanie z serwisu!
Twoje zgłoszenie trafiło do realizacji.
Pamiętaj, że jako nasz Stały Klient zawsze możesz liczyć na więcej!
I teraz moje pytanie, co dalej? Dało by się jakoś zmienić termin dostawy lub anulować zgłoszenie?
moze wystrczy zadzwonic do plusa i grtzecznie przeprosic za pochopną decyzje a jak nie to jak zadzwoni kurier to powiedziec mu zeby nie przyjeżdżał bo byla telefoniczna rezygnacja. powodzenia
Jeśli kurier do Ciebie zadzwoni, to możesz powiedzieć że Cię nie ma, towar przywiozą następnego dnia.
Miałem podobny przypadek, gdy podałem adres do pracy, ale w ten dzień byłem w domu. Towar wrócił do sortowni/magazynu a następnego dnia dotarł gdzie trzeba.