Przedłużanie umowy w mixplusie. Co teraz?

Witam!

Wczoraj na http://www.plus.pl/przedluz wybrałem telefon, kwotę doładowania, ilość doładować, a następnie wpisałem pesel podałem godzinę i datę dostarczenia i zakceptowałem regulamin i to wszystko zatwierdziłem. Po chwili na e-maila przyszła mi wiadomość w której aktywowałem zgłoszenie poprzez podany link. Teraz jak wchodzę w http://www.plus.pl/przedluz serwer przekierowuje mnie na inny [LINK] i wychodzi mi:

Dziękujemy za skorzystanie z serwisu!

Twoje zgłoszenie trafiło do realizacji.

Pamiętaj, że jako nasz Stały Klient zawsze możesz liczyć na więcej!

I teraz moje pytanie, co dalej? Dało by się jakoś zmienić termin dostawy lub anulować zgłoszenie?

moze wystrczy zadzwonic do plusa i grtzecznie przeprosic za pochopną decyzje a jak nie to jak zadzwoni kurier to powiedziec mu zeby nie przyjeżdżał bo byla telefoniczna rezygnacja. powodzenia

Jak kupujesz przez internet to masz jakiś czas na wycofanie się z tego

Nie pamiętam dokładnych szczegółów ale tak jest

w ciągu 10 dni możesz zrezygnować z zakupów dokonanych przez internet bez podania przyczyny i zwrócić nierozpakowany nienaruszony towar

Pytanie po co chcesz zmieniać termin albo anulować dostawę?

Ponieważ 12 grudnia nie będzie mnie w domu

Dodane 01.12.2012 (So) 11:17

http://www1.plus.pl/si2/webapp/wcs/stor … reId=10001

http://www.plus.pl/indywidualna/Kontakt … ternetowy/

tutaj coś ciekawego znalazłem. W poniedziałek zadzwonię do nich

Jeśli kurier do Ciebie zadzwoni, to możesz powiedzieć że Cię nie ma, towar przywiozą następnego dnia.

Miałem podobny przypadek, gdy podałem adres do pracy, ale w ten dzień byłem w domu. Towar wrócił do sortowni/magazynu a następnego dnia dotarł gdzie trzeba.