7.02 przedłużyłem umowę w Play na kolejne 2 lata (poprzednie 2 lata minęły kilka dni wcześniej)
Okres rozliczeniowy zaczyna mi się 10 dnia miesiąca
I teraz wystawiono mi 2 faktury:
jedna na 2zł z groszami dnia 9.02
druga na ponad 130 zł dnia 12.02
Poprzednio płaciłem abonament niecałe 40 zł, nowy 59 zł. Spodziewałem się więc za okres 10.01-10.02 ok. 40zł + jakieś grosze proporcjonalnie za 3 dni tego droższego abonamentu.
A tu taka kosmiczna suma z miejsca. Przejrzałem historie połączeń, wiadomości, transmisje danych i nigdzie nic mi nie naliczyło, więc nie mam pomysłu skąd może być taka kwota.
Napiszcie może jakieś propozycje, tak,żeby m wiedział jak podejść do tematu jak już będę rozmawiał z konsultantem, żeby nie dać się zaskoczyć. Bo oczywiście zapłacić nie mam zamiaru.
Aha- podobna sytuacja na 2 różnych numerach, ale kwoty nieco inne (chociaż podobne), Jeszcze muszę trzeci numer sprawdzić.
Przeglądnij jeszcze raz umowę, czy nie jest w niej zawarte, że przy przedłużaniu umowy płaci się aktywację. Tak miałem za pierwszym razem gdy wziąłem u nich abonament, ale nie wiem jak jest z przedłużeniem umowy, czy aktywację też się płaci.
Tak się składa, że ostatnio przedłużałem 3 umowy w Play. Faktycznie jedna z nich została jakoś dziwnie naliczona i zamiast faktury na 79zł otrzymałem fakturę na 180zł. Taka informacja przynajmniej przyszła SMSem. Wszedłem na moje konto play24.pl i sprawdziłem. Faktura ta była wystawiona, ale była też w spisie faktur korekta, która tę kwotę do zapłaty redukowała. Zaloguj się na play24.pl i sprawdź ile faktycznie masz do zapłacenia.
Sprawdzałem, nie mam korekty póki co. A faktyra w sumie jest na 160 zł, bo 130 to netto było. Rozmawiałem z konsultantem, ale póki co nic konkretnego się nie dowiedziałem oprócz tego, ze czasami tak bywa, ale powinna być korekta, muszę najpierw to śmieszne jakieś hasło wygrzebać.
Heh, chyba jakiś błąd w Play bo ja też przedłużałem umowę (Play Online) a dzisiaj mam fakturę na 219zł a powinno być 59zł, ale widzę, że już jest korekta.
Lith jak nie masz hasła to mogą cię zweryfikować po pesel i danych szczegółowych konta (saldo etc)
Ok sie rozwiązało pierwsza faktura okazała sie połączeniem 2 numerów i zawiera abonament za styczeń + za luty z góry za pierwszy telefon + opłata aktywacyjna i opłata za luty z góry za drugi telefon. Druga faktura za trzeci telefon to opłata za styczeń + opłata za luty z góry + 15 zł za internet, które skasowało, bo się taryfa zmieniła później i zamiast na nielimitowany poszło osobno. Ale typiara stwierdziła, że to nie ich wina, że taryfa na tym tel. załapała dopiero po 2 dniach, ale że się zmieścili ze zmianą w jakimś tam czasie jaki na to mają, a mi się już o 15 zł kłócić nie chce z nimi.