Przeglądarka www na Androida

Zależy mi na możliwości personalizacji (jeśli to w ogóle możliwe w mobilnej przeglądarce), a przede wszystkim na blokowaniu reklam. Musi też być po polsku. Jaką przeglądarkę polecacie, która najlepiej spełniałaby te wymagania?

Ja używam Firefoxa. Idealny nie jest ale daje radę.

@tdream - ale ja pytam o konkretne cechy, nie o to, kto czego używa. Po prostu szukam przeglądarki, która jest najlepsza pod kątem blokowania reklam, a ponadto jest po polsku i dobrze, gdyby dawała też możliwość jakiejś tam personalizacji, chociaż to chyba najmniej istotne, bo w telefonie i tak za wiele się nie zdziała w tym względzie. Kompletnie nie znam się na przeglądarkach mobilnych, miałam domyślnie Google Chrome, teraz zainstalowałam jakiś DuckDuckGo, ale jest daremna :frowning:

Chrome jest ok. Natomiast z reklamami w Androidzie jest inna bajka. Stosuje się osobne aplikacje. Ale wiele tych sensownych wymaga roota. A to już kłopot z aplikacjami bankowymi i płatnością, wymaga maskowania roota.

To już stary smartfon, dawno po gwarancji, więc w sumie mogłabym poeksperymentować, ale musiałabym mieć jakiś tutorial

Nie korzystam z takich rzeczy na smartfonie

Jaki?

@hindus Xiaomi Mi A2 Lite

opera dla androida ma wbudowane blokowanie reklam, do tego możesz zmienić dns w ustawaniach telefonu na dns.adguard.com
https://android.com.pl/porady/179040-android-blokowanie-reklam-dns-poradnik/

1 polubienie

Wystarczy Firefox Nightly i masz w nim uBlock Origin :slight_smile:

1 polubienie

Do WWW tak, do gierek z pełnoprawnym APK już nie - gierka osobiście ściąga reklamę a nie przy pomocy Gecko WebView (gdzie dalej działają dodatki) [dlatego trzeba je filtrować na poziomie HOSTS, DNS, Proxy lub VPN].

Potem zostaje test czy Firefox 106-108 zjada już mniej baterii niż wcześniej a przynajmniej na tyle mało co Chrome.