W jaki sposób się łączysz? bezpośrednio kablem od nich czy masz jakiś ruter po drodze?
Ja zawsze aby sprawdzić stabilność połączenia wchodzę na start=>uruchom=>cmd
i wpisuję “ping www.dobreprogramy.pl /t” jeśli mam jakiś ruter po drodze otwieram drugi raz to samo i wpisuje “ping adres_rutera /t” i pracuje dalej - jak nastąpi przerwa w necie sprawdzam między którymi adresami jest błąd, a potem diagnozuje dalej. Jeżeli jest to problem z zewnętrznym serwerem - zapisuję kiedy miało to miejsce przy jakich okolicznościach i przy pięciu takich zdarzeniach dzwonie do dostawcy i zdaje relacje:)
Czyli pakietów nie gubisz… cóż, jedyne co mi jeszcze do głowy przychodzi to przeskanowanie antywirusem jakim masz na dysku + dodatkowo przeskanować antywirusem online np http://www.eset.pl/Pobierz/Dodatkowe_narzedzia/ESET_Online_Scanner bądź innym jakim znajdziesz, a dodatkowo przeskanuj system programem “Malwarebytes` Anti-Malware” w poszukiwaniu syfu.
Jeśli nic nie znajdzie… cóż… po mojemu wina po stronie UPC, ale dobrze by było gdyby ktoś jeszcze się wypowiedział, bo mogłem coś pominąć, a znając moje małe doświadczenie - na pewno tak się stało
Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.
Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.
Daj temat “Przeglądarka zrywa ściąganie, ftp i torrent bez problemu” - albo coś w ten deseń…
Z tego wynika, że to rzeczywiście siedzi w systemie… dobrze by było byś zrobił skan OTL (tutaj masz instrukcje jak http://forum.dobreprogramy.pl/otl-gmer-rsit-dss-inne-instrukcje-t370405.html) i najlepiej byłoby umieścić nowy temat w dziale bezpieczeństwo z pełnym opisem do czego doszliśmy tutaj, nie wiem czy ktoś patrzy na stare tematy w dziale sieci… a na logach się niestety nie znam
Wiemy, że ściąga dobrze przez ftp i torrent. Twoje połączenie jest stabilne i nie gubi pakietów. Jedyną bolączką jest nie działające ściąganie przez http (przeglądarkę).