Przeglądarki (chrom i IE) strasznie mulą


(Szubi44) #1

Witam,


(Atis) #2

Odinstaluj PacFunction.

Pobierz Farbar Recovery Scan Tool 64-Bit Version

Uruchom FRST i kliknij Scan. Pokaż raport FRST i Addition.


(Szubi44) #3

już chyba działa normalnie

 

frst

http://www.wklej.org/id/1315423/

 

addition

http://www.wklej.org/id/1315427/


(Atis) #4

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

AppInit_DLLs: C:\PROGRA~2\SupTab\SEARCH~2.DLL => C:\PROGRA~2\SupTab\SEARCH~2.DLL File Not Found
AppInit_DLLs-x32: C:\PROGRA~2\SupTab\SEARCH~1.DLL => "C:\PROGRA~2\SupTab\SEARCH~1.DLL" File Not Found
GroupPolicyUsers\S-1-5-21-3179409307-2177526083-2039158923-1005\User: Group Policy restriction detected <======= ATTENTION
GroupPolicyUsers\S-1-5-21-3179409307-2177526083-2039158923-1002\User: Group Policy restriction detected <======= ATTENTION
GroupPolicyUsers\S-1-5-21-3179409307-2177526083-2039158923-1001\User: Group Policy restriction detected <======= ATTENTION
SearchScopes: HKLM - DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = 
SearchScopes: HKCU - {876C7EB7-F488-4817-BA5C-824E9B49E5FC} URL = 
CHR Plugin: (McAfee SecurityCenter) - c:\PROGRA~2\mcafee\msc\NPMCSN~1.DLL No File
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [blbkdnmdcafmfhinpmnlhhddbepgkeaa] - https://chrome.google.com/webstore/detail/blbkdnmdcafmfhinpmnlhhddbepgkeaa [2013-09-14]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [pelmeidfhdlhlbjimpabfcbnnojbboma] - C:\Users\Daniel\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\newtabv3.crx [2014-03-23]
R1 wStLibG64; C:\Windows\System32\drivers\wStLibG64.sys [61120 2014-03-26] (StdLib)
C:\WINDOWS\system32\Drivers\wStLibG64.sys
C:\Program Files (x86)\PacFunction
C:\Users\ADMINI~1\AppData\Local\Temp\*.dll
C:\Users\Daniel\AppData\Local\Temp\*.exe
Task: {F3BA7EE8-02D7-414B-A5B5-D088E434177A} - \BitGuard No Task File

Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.


(rgabrysiak) #5

 

Dlatego też proszę, korzystając z przycisku Edytuj i opcji Użyj pełnego edytora , dokonać korekty tytułu, tak aby konkretnie mówił o problemie.

W przeciwnym razie temat trafi do Kosza.


#6

Z tego co widzę, autor wątku logował się na forum, ale do prośby nie ma zamiaru się zastosować. W takim wypadku temat ląduje w koszu.


(Szubi44) #7

Raport Fixlog

 

http://www.wklej.org/id/1316043/

 

Raport FRST

 

http://www.wklej.org/id/1316044/


(Atis) #8

Skasuj folder C:\FRST i C:\AdwCleaner

Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware

Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.

PL > Settings > General Settings > Language > Polish


(Szubi44) #9

Raport z  Malwarebytes Anti-Malware

 

http://www.wklej.org/id/1316267/


(Atis) #10

Przenieś do kwarantanny wykryte zagrożenia.

Pobierz TFC - Temp File Cleaner Uruchom TFC i kliknij Start.

Przeczytaj w jaki sposób należy instalować programy:

http://www.fixitpc.pl/topic/19809-portale-z-oprogramowaniem-instalatory-na-co-uważać/

http://www.fixitpc.pl/topic/20636-unchecky-rozwiązaniem-na-śmieci-w-instalatorach-do-testów/


(Szubi44) #11

Przeskanowałem

 

http://www.wklej.org/id/1316319/


(Atis) #12

W takim razie to już wszystko.


(Szubi44) #13

Dziękuję za pomoc