Przeglądarki działają nieprawidłowo

Witam. Przeglądarki (Chrome, Firefox, IE) nie działają tak jak powinny. Nie wczytują się czaty, niektóre aplikacje przeglądarkowe, strony ładują się dłużej niż dotychczas, a ponadto w grach sieciowych ping chwilami skacze do wartości, które zakłócają rozgrywkę. Wcześniej nie miała miejsca żadna z tych nieprawidłowości. Zarzucam logi z OTL:

Logi FSRT - podaj są obowiązkowe 

na początek zawsze możesz przeskanować system Adwcleaner i MBAM. Baidu antivirus też czesto sporo wykrywa.

Zacznij od odinstalowania jednego programu antywirusowego, bo masz Avast i 360 Total Security.

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay1] - {E68D0A50-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} =  Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay2] - {E68D0A51-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} =  Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay3] - {E68D0A52-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} =  Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay4] - {E68D0A53-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} =  Brak pliku
GroupPolicy: Ograniczenia - Chrome ======= UWAGA
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia ======= UWAGA
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia ======= UWAGA
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
SearchScopes: HKLM-x32 - DefaultScope - brak wartości
CHR StartupUrls: Default - "hxxp://mysearch.avg.com/?cid={B46D1829-FB73-4D6F-B4D8-5F6BCF44734A}mid=4e4cb6014b1347d38fa43182085062bd-951f0cc6bf27c87bd7aae7be79f4d296a5b48ef3lang=plds=gm011pr=sad=2013-11-24 15:03:30v=17.1.3.1pid=safeguardsg=0sap=hp","hxxp://isearch.omiga-plus.com/?type=hpts=1416363853from=smtuid=WDCXWD5000BPKX-22HPJT0_WD-WX31A640TRHD0TRHD","hxxp://www.delta-homes.com/?type=hpts=1418202627from=wpm12103uid=WDCXWD5000BPKX-22HPJT0_WD-WX31A640TRHD0TRHD","hxxp://www.istartsurf.com/?type=hpts=1446059051z=5c3988b3f1935024d0a4394g1zbzbq7e6wbbbm7t4efrom=coruid=WDCXWD5000BPKX-22HPJT0_WD-WX31A640TRHD0TRHD"
S2 APXACC; system32\DRIVERS\appexDrv.sys [X]
U4 VBoxAswDrv; \??\C:\Program Files\AVAST Software\Avast\ng\vbox\VBoxAswDrv.sys [X]
S2 AODDriver4.1; \??\C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Fuel\amd64\AODDriver2.sys [X]
In2015-10-28 21:05 - 2015-10-28 21:05 - 00022704 _____ C:\Windows\system32\Drivers\EsgScanner.sys
2015-10-28 21:04 - 2015-10-28 21:04 - 00000000 ____ D C:\Program Files\Enigma Software Group
2015-10-28 20:53 - 2015-10-28 20:54 - 03237248 _____ (Enigma Software Group USA, LLC.) C:\Users\Ja\Desktop\sh-remover.exe
2015-10-28 20:04 - 2015-10-28 20:04 - 00000098 _____ C:\ProgramData\{262E20B8-6E20-4CEF-B1FD-D022AB1085F5}.dat
EmptyTemp:

Uruchom FRST i kliknij Napraw (Fix). Pokaż raport z usuwania Fixlog.

 Jak skończysz z logami FRST,to przeczyść system bo zaczyna brakować miejsca na dysku.Odinstaluj zbędne programy-Ccleaner> narzędzia> przywracanie systemu> skasuj punkty przywracania systemu,najnowszy zostaw oraz przeczyść system i rejestr,dodatkowo systemowe oczyszczenie dysku