PRZEGLĄDARKI POD WINDOWS 8 - np. strona www.o2.pl

Cześć wszystkim,

mam problem z Windowsem 8, nie otwierają mi się pewne strony pod Internetem Explorerem, jak i Mozillą, Chromem, próbowałem nawet pod Operą.

Zaczęło ruszać jedynie pod Mozillą, ale wtedy pojawił się błąd systemu i system kazał mi zamknąć komputer.

O co chodzi? Ponoć Mozilla ma własne wtyczki i dzięki temu oglądałem wszystkie strony, skąd ten błąd?

Jest to bez sensu, bo muszę działać na domyślnej i ograniczonej przeglądarce Internet Explorer 10, którą mi stron (prawdopobnie z wtyczkami ) nie wyświetla.

Co muszę doinstalować? Mam i MS Silverlight, i Jave pod Windowsem 8, czego może brakować?

Proszę o konstruktywne odpowiedzi, nie jestem informatykiem i najlepsze wytłumaczenie dla mnie to z linkami do ściągnięcia

poszczególnych programów pomocniczych. Zakładam, ze Internet Explorer 10 niestety będzie moją domyślną przeglądarką niestety,

pod Mozillą wiesza i restartuje mi się system.

Z góry dziękuję

Musiałbyś podać przykład tych “pewnych stron”, które się nie wyświetlają.

maciej_tak , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku image.php?album_id=20&image_id=4038

Poza tym, na forum używamy polskich znaków (ż, ł, ć, ś, ą itp.). Proszę wyedytować swojego posta (tytuł to także jego część) i poprawić co trzeba.

W przypadku zignorowania prośby temat poleci do śmietnika.

Miałem podobny problem, błąd STOP w NETIO.sys. Problemem mogą być stare aplikacje używające stacku TCP/IP jak: Avast/Internet Download Manager/CfosSpeed. Należy je uaktualnić do najnowszych. Microsoft także uaktualnił sterownik popularnych kart sieciowych Marvell Yukon, jest w Windows Update, jeśli posiadasz taka kartę polecam aktualizację.

Witajcie,

bardzo dziękuję za chęć pomocy. Przepraszam, że dopiero piszę teraz i że nie śledziłem na bieżąco Waszych odpowiedzi.