Przekierowanie domeny

Witam

 

Mimo że jestem informatykiem i wiem co to DNS, to mózg mi chyba dzisiaj padł bo nie potrafię rozwiązać prostego problemu i jak zwykle szukając w google zadaję pytanie w tak pewnie pokręcony sposób że już godzinę czytam jakieś fora, poradniki i nie trafiam nigdzie na odpowiedź na moje zagadnienie.

 

Otóż. Posiadam stronę internetową. Jest ona na serwerze boo.pl

Wykupiłem kiedyś domenę na 123-reg.com i utworzyłem przekierowanie 302 na adres z serwera boo.pl

(inaczej mówiąc wpisując www.mojastrona.com trafiałem na www.adresiktakizupelniebeznajdziny122334.boo.pl)

Poniewaz 302 obsluguje ramki, to adres pozostał spokojnie ten sam w pasku adresu: www.mojastrona.com, ale jak to z ramkami, nie dziala odswiezanie czy nawigacja po stronie bo odswiezamy ramke a nie strone w ramce. Nie dzialaja oczywiscie podstrony jak www.mojastrona.com/kontakt.html tylko zawsze bylismy na www.mojastrona.com

 

Ale że w końcu kończę odnawiać stronę to chciałem żeby wszystko miało ręcę i nogi.

Otóż w 123-reg.com mam panel DNS (tam gdzie mam domenę) i podobny panel mam na www.boo.pl który hostuje moją stronę.

 

Jak mogę bezboleśnie tak ustawić żeby www.mojastrona.com wyświetlała mi stronę z boo.pl, ale żeby adresu boo.pl nie było widać i żeby podstrony też miały swoje “nowe nazwy” ?

U usługodawcy co masz domenę (123-reg.com) to w zarządzaniu DNS masz wpisane DNSy ich czy z boo.pl ??

Ja też korzystam z podobnej konfiguracji tzn domenę mam gdzie indziej a hosting gdzie indziej i wszystko jest ustawione po stronie domeny tzn: U usługodawcy domeny są wpisane DNSy jakie mi podał usługodawca hostingu i wszystko jest OK bo tak ma być.  Strona jest widziana normalnie pod adresem jaką mam domenę. 

PS. Jeżeli w tej chwili masz inaczej - a chyba tak, to po zmianie zacznie to tak być raczej za kilka godzin 

 

 

Dziękuję że zajrzałeś

 

No właśnie nie wiem w którą stronę ustawiać. Czy na 123-reg podać IP dnsów od boo.pl czy w drugą stronę ? :slight_smile: