Przekierowywanie portów/odblokowywanie portów na Liveboxie

(SlajderStudio) #1

Siemka, zwracam się tutaj głównie do jednego użytkownika. Ja jestem całkowicie nowym użytkownikiem internetu gdyż wcześniej takie sprawy mnie nie interesowały, ale wkońcu internet założyłem. Chciałem odrazu zagrać w coś online i tutaj rodzi się ten problem. Chodzi o to że są problemy z serwerami. Na google czytałem że jest to wina przekierowywania i odblokowywania portów Liveboxa na http://192.168.1.1/. Podam teraz to co mi działa, a co nie zamierza w ogóle się włączyć:

DZIAŁAJĄCE:

-SAMP

-gry przeglądarkowe typu "Farmerama, Plemiona"

-uTorrent

-NFS: World

NIE DZIAŁAJĄCE:

-Minecraft Online, nie można połączyć z serwerem

-Cinema 4D (program który działa tylko i wyłącznie przez internet i wymaga połączenia z serwerem. Prawdopodobnie automatycznie łączy z serwerem.)

-Ares, eMule, BearShare, cały czas trwa wyszukiwanie.

A że ja jestem zielony więc nawet nie wiem od czego zacząć. I jest to dosyć dziwne że jedno działa a jedno nie :frowning: Więc taka prośba czy jest na to jakaś szybka rada.

(Dimatheus) #2

Hej,

Przede wszystkim - z jakiej wersji LiveBox'a korzystasz? W zależności od wersji posiadanego urządzenia, dokładną instrukcję przekierowania portów - dosłownie krok po kroku - znajdziesz:

:arrow: dla LiveBox'a w wersji 1.1 z oprogramowaniem fabrycznym bądź aktualizowanym (zakładki niebieski menu modemu lub pomarańczowe menu modemu) znajdziesz tutaj,

:arrow: dla LiveBox'a w wersji 2.0 znajdziesz tutaj.

Ogólnie chodzi o przekierowanie portów na odpowiedni adres lokalny komputera. Ale myślę, że do tego jeszcze dojdziemy. Teraz seria pytań:

:arrow: Z jakiego systemu korzystasz?

:arrow: Jak łączysz się z LiveBox'em - przewodową kartą sieciową, poprzez port USB czy bezprzewodowo (WiFi)?