Przekierowywanie portów/odblokowywanie portów na Liveboxie

Siemka, zwracam się tutaj głównie do jednego użytkownika. Ja jestem całkowicie nowym użytkownikiem internetu gdyż wcześniej takie sprawy mnie nie interesowały, ale wkońcu internet założyłem. Chciałem odrazu zagrać w coś online i tutaj rodzi się ten problem. Chodzi o to że są problemy z serwerami. Na google czytałem że jest to wina przekierowywania i odblokowywania portów Liveboxa na http://192.168.1.1/. Podam teraz to co mi działa, a co nie zamierza w ogóle się włączyć:

DZIAŁAJĄCE:

-SAMP

-gry przeglądarkowe typu “Farmerama, Plemiona”

-uTorrent

-NFS: World

NIE DZIAŁAJĄCE:

-Minecraft Online, nie można połączyć z serwerem

-Cinema 4D (program który działa tylko i wyłącznie przez internet i wymaga połączenia z serwerem. Prawdopodobnie automatycznie łączy z serwerem.)

-Ares, eMule, BearShare, cały czas trwa wyszukiwanie.

A że ja jestem zielony więc nawet nie wiem od czego zacząć. I jest to dosyć dziwne że jedno działa a jedno nie :frowning: Więc taka prośba czy jest na to jakaś szybka rada.

Hej,

Przede wszystkim - z jakiej wersji LiveBox’a korzystasz? W zależności od wersji posiadanego urządzenia, dokładną instrukcję przekierowania portów - dosłownie krok po kroku - znajdziesz:

:arrow: dla LiveBox’a w wersji 1.1 z oprogramowaniem fabrycznym bądź aktualizowanym (zakładki niebieski menu modemu lub pomarańczowe menu modemu) znajdziesz tutaj,

:arrow: dla LiveBox’a w wersji 2.0 znajdziesz tutaj.

Ogólnie chodzi o przekierowanie portów na odpowiedni adres lokalny komputera. Ale myślę, że do tego jeszcze dojdziemy. Teraz seria pytań:

:arrow: Z jakiego systemu korzystasz?

:arrow: Jak łączysz się z LiveBox’em - przewodową kartą sieciową, poprzez port USB czy bezprzewodowo (WiFi)?

:arrow: Jaki pakiet zabezpieczający oraz firewall (zapora sieciowa) jest zainstalowany na komputerze? Jeśli nie posiadasz osobnej zapory sieciowej, to czy aktywny jest firewall zbudowany w system?

Pozdrawiam,

Dimatheus