Przekroczony transfer

Witam,

zupełnie nie wiedziałam gdzie umieścić ten temat, ale poniekąd jest on związany z tworzeniem stron www.

Tak więc mam wykupione miejsce na serwerze. Mam do dyspozycji 1000mb miejsca i transfer 10 000gb. Mam tam zainstalowanych kilka nieużywanych stron www, w celach eksperymentalnych i forum klasowe, na które codziennie wchodzi 30 osób - po kilkanaście odsłon każdego użytkownika. I przez wiele miesięcy wszystko było ładnie pięknie. Po czym kilka dni temu dostałam maila, że użycie transferu wynosi 138%. Następnego dnia w panelu admina zobaczyłam, że transfer jest już przekroczony o 300%.

Przecież to jest niemożliwe, biorąc pod uwagę, że nie przesyłałam w tym miesiącu więcej niż kilka mb plików…

Co się stało? Nie znam się na tym, a nie chciałabym żeby ten problem się powtórzył.

W informacjach szczegółowych dotyczących transferu widzę taką tabelkę (która nic mi nie wyjaśnia szczerze mówiąc):

transfer.GIF

Witam,

Trudno tak w ciemno powiedzieć co jest powodem przekroczenia limitów, ale sprawdziłbym:

  • czy któryś użytkownik nie wgrywa na serwer jakiś plików (filmy, gry itp) - jak możesz, to sprawdź co masz na serwerze

  • jeżeli użytkownicy nie mają możliwości wysyłania na serwer plików (sprawdź to), to być może ktoś zna twoje hasło i przechowuje sobie dane na Twoim serwerze - jak możesz to zmień swoje hasło oraz sprawdź co masz na serwerze.

To tylko moje przypuszczenia. nic innego nie przychodzi mi do głowy.

A przede wszystkim, skontaktowałbym sie z firma/osobą, od której wykupiłaś miejsce na serwerze, o więcej informacji na temat przekroczonych limitów i z ewentualną prośba o pomoc z rozwiązaniu tego problemu.

Masz transfer 10 000 Gb czy 10GB?

Sprawdź logi serwera jeśli masz taką możliwość aby zobaczyć co dokładnie tyle transferu zużywa