Przeniesienie bloga na własnej domenie z hostingu AZ na inny hosting

Witam,

Otrzymałem propozycję przedłużenia umowy hostingu w AZ na którym są dwie domeny ( dwa blogi) cenowo ok 600 zł rocznie. Proszę o podpowiedz gdzie za darmo albo za jakąś sensowna opłatą mogę kupić hosting i przenieść tam bezboleśnie domeny z blogami. ( najlepiej bym m ógł to przeniesienie zlecić - nie znam się :slight_smile: )
Proszę o wskazówki z góry dziękuję.

Pytanie czy możesz przenieść domeny. Co do hostingu to wszystko jest to samo, unikać tylko marek grupy H88.
Często ludzie polecają takie hostingi (kolejność przypadkowa):

  • mydevil
  • dhosting
  • jdm (może tez mi się wydawać bo jestem w grupie na fb której są właścicielami)

Od siebie pod domeny polecam dodatkowo OVH, hosting też mają jak coś.
Z własnego doświadczenia nie polecam nic bo używam własnego VPSa do hostowania wszystkich stron. Domeny mam w OVH.

Pytanie jak sprawdzić czy mogę przenieść domeny … wybacz ale to jest mój pierwszy raz .

Przeczytać umowę i warunki na jakiej zakupiłeś domeny. Jeśli była to jakaś promocja za 1zł to prawdopodobnie nie możesz ich przenieść zanim nie przedłużysz ich u obecnego operatora na kolejny rok. Nie wiem jak jest w AZ, ale w home czy nazwie taka promocja jest na stałe więc dmucham na zimne w tym momencie.

Od siebie poza mydevil - polecam zajrzeć na kei.pl w obu wypadkach 200zł do tego mają promocje na SSL 3zł nie wiem jak z procem bo mam limit na proca ale 60GB brak limitów, ssh, git, brak limitu na bazy danych. Działa sprawdzone

ODRADZAM OVH mimo iz korzystam z ich usługi hubiC to jako hosting w razie jakichkolwiek problemów podobno są jak typowe przerośnięte francuzami korpo , do tego cena jak na bloga wcale nie niska… Pracowałem z francuzami - o matko i córko…