Przeróbka jpg na grafikę wektorową

Witam!

Bardzo potrzebuję przerobić plik jpg na grafikę wektorową, ponieważ takie wymaganie przedłożono mi w drukarni.

Czy ktoś może wie, jak to zrobić?

Będę niezmiernie wdzięczny za pomoc, przy czym nadmieniam, że nie znam się na grafice i potrzebne mi bardzo łopatologiczne tłumaczenie lub bezpośrednia pomoc. :slight_smile:

W Corelu moduł DRAW masz funkcję trasowania bitmapy do wektora ewentualnie możesz spróbować programem RasterVect (http://www.dobreprogramy.pl/RasterVect, … 13113.html). Ale będziesz musiał troszkę testować ustawienia bo nie każdą bitmapę idealnie przerobisz na wektor. Osobiście pracuję na Corelu X4 i tam przyzwoicie ten moduł działa nie wiem jak w X6 musisz samemu spróbować.

wszystko zalerzy od jakości Twojego jpga, może okazać się że trasowanie wyjdzie fatalnie i będzie trzeba rysować ręcznie, w razie czego pisz priv to cos więcej poradzę gdy zobaczę owego jpga

Nie wiadomo co to za jpg - jakiś napis? Zdjęcie? Jeśli to tekst to wystarczy znać krój czcionki i wklepać go z klawiatury w jakimś programie graficznym.

Możesz to zrobić np. w programie Corel. :slight_smile: Jest tam taka opcja jak trasowanie. :slight_smile: Ale zależy jaki to jest jpg.

Jeśli to jakiś tekst, to podeślij tutaj podgląd albo coś. Postaram Ci się powiedzieć co to za czcionka jest.

Możesz napisać do mnie na priv, również Ci postaram się jakoś pomóc.

Mógłby Pan kogoś polecić do przerobienia zdjęcia na grafikę wektorową, potrzebne jest to do fototapety.

Chyba z motyką na słońce :sunny: :smile:.

:first_quarter_moon: :first_quarter_moon:

Jakim cudem te tematy są odgrzebywane po 6 latach…

Aby zrobić fototapetę niekoniecznie jest potrzebna grafika wektorowa.
Wszystko zależy jakiej wielkości chcesz mieć tą fototapetę, oraz z jakiej odległości będzie oglądana.
Zwykle jak masz fototapety zdjęć to są to po prostu zdjęcia i nikt się tam nie bawi w wektoryzacje.

Poza tym co chcesz zwektoryzować? postacie czy cały obraz razem z cegłami?