Masz tu wiele porad lan wifi
Dobra, sprawdzę
Niestety nie
Firmware Version: 1.4.0 Build 111108 Rel.40398n
Hardware Version: TD-W8960N v3 0x00000002
Myślisz, że pomoże?
Wszystko mam.
Zobaczę, jak będzie chwila wolnego.
Ewentualnie ktoś zbiera pakiety
Reset nie pomógł
@lukjan jpierw trzeba znaleźć gdzie urywa się internet - na chwilę obecną nie wygląda to na problem z wifi, ale z samym routingiem, czy internetem. Mówisz, że w czasie jak jest żółty trójkąt i nie działa internet możesz “wejść” na router? Jeżeli tak, to postaram się szybko opisać jak ja bym się za to zabrał.
Tak, mogę wejść.
Już miałem.
Może coś u Orange nie bangla.
Na Twoim miejscu, najpierw dzwonił bym do swojego dostawcy internetu. Możliwe, że dostawca ma jakieś problemy.
@lukjan
Zacznijmy od tego (najłatwiej jest zainstalować PingPlotter), ale bez programu:
- otwórz dwa okna tekstowe (cmd)
- w jednym puść ciągłego “pinga” na Twój router (ping IP -t np. ping -t 192.168.0.1)
- w drugim okniem to samo, ale na IP w internecie (np. na google: ping -t 8.8.8.8)
W momencie awarii (żółtry trójkąt) gdzie się urywa ping. Najlepszy do tego jest jednak np. PingPlotter. Polecam starszą wersję (3.30.x) - jak nie znajdziesz, udostępnię.
Tam otwierasz program dwa razy (dwie sesje), ustawiasz interwał na np. 2 sekundy i też puszczasz ping do 8.8.8.8 i na Twój router (192.168.0.1). Zostawiasz program włączony, potem przeglądasz grafy. Wal śmiało jak czegoś nie rozumiesz.
Pisałem do nich, i mają ciągle czasem awarie, przyjeźdzają, naprawiają, 2 dni dobrze jest, i znów to samo.
jeszcze mam rok, i przechodzę do innego dostawcy, z mojego miasta. na internet bezprzewodowy 5 ghz.