Przerywanie połączenia z TP

Witam mam następujący problem. Siedze sobie kulturalnie dzisiaj na necie, i przerywa mi połączenie(mam livebox’a z TP) Więc wyłączylem komputer i odłączylem kabel zasilania razem z routerem. Jestem na kompie u wujka, w chacie mam Vectre , więc nie ogarniam tego. Sprobowalem wyszukac modem livebox’a, ale nic nie znalazło.(Szukałem przez panel sterowania) Przeskanowalem avastem(nie mam innego antyvira u wujka) i tez nic nie wykrył. Mam pytanie czy to jest czasowe przerwanie połączenia przez TP, czy ja mam coś niezbyt dobrze skonfigurowanego. Bardzo proszę o szybką odpowiedz.

W razie problemów z netem powinnieś się kontaktować z pomocą techniczną TP. Płacisz to wymagasz. Oni pomogą (albo i nie), za to dostają kasę. A sama Neostrada przecież tania nie jest.

W ogóle lepiej sobie kup jakiś porządny router ADSL zamiast się bawić z tym cały Liveboksem.

Przerywanie połączenia TP może leżeć po stronie zbyt słabego sygnału z powodu słabych parametrów łącza. Od jak dawna istnieje problem? Czy było coś ostatnio robione przy łączu? Np zmiana prędkości łącza. Czy problem zaczął się samoistnie bez istotnego powodu? Przyczyną przerywania bywa też powódź, zamoczenie przewodów /miałem to kiedyś u siebie/

W ogóle lepiej sobie kup jakiś porządny router ADSL zamiast się bawić z tym cały Liveboksem.

U mnie w pracy był Livebox. Pamiętam, że mieliśmy 5 awarii w przeciągu 4 dni i wszystkie były przez stabilność samego Liveboksa. Kombinowaliśmy nawet go stawiając w różnych pozach, kopiąc, restartując. Dziwne naprawdę urządzenie. Dlatego polecam jakiś router. Nawet ten Sagemik F@st 800 jest lepszy (zero problemów ze stabilnością, używałem go przez 5 lat)

Router można kupić także na allegro.

Ja akurat miałem inny modem, nie Liveboksa lecz Sagema F@st 800. I taki problem jak opisujesz wynikał najczęściej z wirusów w systemie. Sprawdź na innym OS.

Dlaczego na help center nie chcesz dzwonić? Godzina rozmowy i pewnie by doszli w czym problem:P

Dzwoń - neostrada nie jest darmowa i wymagaj od TP aby działała dobrze , odwagi, połączenie z pomocą jest darmowe.

Tak przy czym preferują użytkowników Windows. Linuksiarz nie ma nawet po co dzwonić, nawet jak wina leży po stronie TP. Ot każą zainstalować/zakupić Windows i dopiero wtedy oddzwonić sic!

Ja jednak zawsze dzwoniłem jak coś nie działało.

Ostatnie dwie awarie to spadek downloadu o 20kilobajtów/s (łącze 1Mbit czyli 15% całej prędkości łącza)