Przesunięcie elementów tablicy w C++

Cześć!
Mam do napisania program, który ma przesunąć nieparzyste elementy tablicy na lewą stronę, a parzyste na prawą. Próbowałem czegoś takiego:

int tab [8]={1,2,3,4,5,6,7,8};
for(int i=0;i <=7; i++)
{
if (tab[i]%2==0) swap(tab[i], tab[i+1]);
}

Ale nie działa to poprawnie i w sumie nie wiem, dlaczego. Pewnie jest to banalne do napisania, ale jestem początkujący i mnie to przerasta. Ktoś pomoże?

Rozpisz swój algorytm na kartce to się przekonasz czemu nie działa. Wydaje się, że po prostu parami zamieniasz elementy miejscami, zamiast robić to co jest w poleceniu.
Poza tym co robi funkcja swap? Trochę dziwi mnie, że przekazujesz wartości zamiast indeksów i wskaźnika do tablicy.

W pseudo kodzie powinno to być coś w tym stylu:

swap(int tab[], int index1, int index2) {
   int temp = tab[index1];
   tab[index1] = tab[index2];
   tab[index2] = temp;
}

Jest też możliwość zamiany elementów bez wykorzystywania zmiennej tymczasowej, używając masek bitowych, ale to trochę przerost formy nad treścią.

najłatwiej będzie utworzyć 2 tablice pomocnicze odpowienio dla wartości parzystych i nieparzystych i przeiterowanie ich do tablicy wynikowej

Masz oczywiście rację, ale tego typu rzeczy jednak najczęściej robi się bez dodatkowych struktur danych. W tym przypadku to nie jest nic szczególnie trudnego.
Przy 8 elementach 2x większe zużycie pamięci nie ma znaczenia. Ale jeśli masz ich powiedzmy 100 milionów, to już tak.

@kowgli W swapie mogą być użyte trzy argumenty?

Nie za bardzo rozumiem pytanie. Swapujesz dwa elementy, o określonych indeksach, w podanej tablicy. Chyba, że swap to jakaś wbudowana funkcja w C. Jeśli tak to powinieneś do niej pewnie przekazać referencje (adresy w pamięci, które chcesz zamienić miejscami), a nie wartości.

Co to jest ten swap, którego używasz?

W kodzie napisałeś coś takiego. To ja pytam, czego używasz?