Przesuwanie się ekranu

Witam, mam problem, który przeważnie występuje kiedy gram lub podczas używania skrótów klawiszowych(kopiowanie, wklejanie). Problem polega na tym, że co jakiś czas przesuwa mi wszystkie otwarte okna, a to w górę, a to w dół, w bok też się zdarzy. Zminimalizowanie i ponowne przywrócenie okna naprawia problem ale dlaczego tak się dzieje? W grze jest to uciążliwe gdyż czasem przez to nie mogę przesunąć ekranu w którąś ze stron, potrzebne jest zminimalizowanie. Ktoś wie o co chodzi?

System, nazwa płyty głównej, nazwa karty graficznej, procesor, pamięć, zainstalowane sterowniki itp. itd :?:

W Menedżerze urządzeń są jakieś żółte wykrzykniki lub znaki zapytania ?

Jeżeli to jest system Windows XP to czy masz prawidłowo zainstalowany DirectX ?

Z jakimi grami masz problemy - spełniają wymagania systemowe oraz sprzętowe ?

A może tylko wystarczy do tych gier zainstalować odpowiednie łatki/patche ?

Przejdź w Panel Sterowania > Opcje Folderów i wszystko co tam jest możliwe kliknij “Przywróć Domyślne”. Jeżeli to nie załatwi problemu to Odinstaluj DirectX i zainstaluj ze strony microsoftu go ponownie.

@XMan

System Windows 7 64bit,

Procesor intel® Core i7-2670QM CPU @ 2.20GHz, 2195 MHz,

Karta graf NVIDIA GeForce 610M 2048MB

Pamieć 6gb DDR 3

W menadżerze zadań brak jakichkolwiek wykrzykniów, itd.

Aktualnie gram tylko w lol-a(czyli odpada możliwość braku patcha/łatki) i tam mi występuje ten problem, oraz przy używaniu skrótów klawiszowych. Mogę dodać że jest to laptop i kiedy grałem przy podłączonym monitorze to takiego błędu nie pamiętam.

@godlesowned

zrobiłem jak radzisz, ale aktualnie nie gram, jak coś dam znać.

Dziękuję za pomoc, jak będę grał i znów wystąpi błąd napiszę.

//edit

to samo się dzieje.

Dodane 30.04.2013 (Wt) 8:51

Próbowałem też zainstalować directX ale jest napisane że mam już zainstalowaną nowszą wersję, a jak chce usunąć to nie mogę tego znaleźć…

Hmm, skoro grasz przy podłączonym monitorze i tak nie ma to znaczy że wina może leżeć po stronie karty graficznej lub po stronie matrycy.

Jeżeli to drugie to wynika z tego że matryca co jakiś czas się rozłącza albo coś w tym rodzaju i karta graficzna zmienia ustawienia ekranu (nie w każdej tak jest więc mogę się mylić). Sprawa wygląda na dość trudną bo jest nietypowa, ale mi zdaje się że jest to coś ze sprzętem.

Ale w razie co, zrób log z programu OTL tutaj masz jak ustawić wszystko analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html#p3059741, przeskanuj komputer programem Anti Malware Bytes, i daj jego końcowy log.

Pulpit na podłączonym monitorze, PPM, opcje grafiki, dopasowanie panelu - czy masz zaznaczone pełny ekran bez ramki?

W opcji dopasowanie pulpitu mam tylko zachowaj skalowanie urządzenia wyświetlającego i jest to zaznaczone.

@edit jednak na podłączonym monitorze też mam ten problem, jutro postaram się dołączyć skan z OTL i logi.

Ściągnij CCleaner. Po zainstalowaniu kliknij Rejestr, a następnie , Skanuj by znaleźć problemy ". Jeśli znajdzie, kliknij, żeby naprawił.

Dodatkowo, wejdź w , Narzędzia ", i kliknij Autostart . Zobacz, co tam jest włączone, i powyłączaj.

Następnie wciśnij Cleaner - symbol zmiotki, i kliknij Uruchom Cleaner. Daj znać, czy pomogłem, albo chociaż nakierowałem na rozwiązanie.

We właściwościach grafiki masz ustawienia ekranu. Na pewno masz opcje współczynnika proporcji. Współczynnik proporcji powinien być odznaczony a pełny ekran zaznaczony. Jeszcze można pokombinować ze zwiększeniem obszaru pamięci sterownika w ustawieniach 3D. Mam intelowska grafikę, ale inne mają podobnie. Pokombinuj. Komputer/ system/ zaawansowane - W opcjach wydajności też lepiej zaznaczyć “Niech system windows wybierze optymalne ustawienia”. W wielu przypadkach samoczynnych zmian, ten wybór w opcjach wydajności, załatwiał problemy.

Powodzenia.

Przepraszam że odpowiedź po tak długim czasie, ale miałem chwilową przerwę w grze i problem się nie pojawiał nawet przy kopiowaniu(używaniu wszelkich skrótów klawiszowych).

A więc tak @Bogdan_G:

o rotacji nie mogłem nic znaleźć, a w ustawieniach systemu miałem tak jak zaleciłeś.

@profesorekml

zrobiłem jak kazałeś, ale na tą chwilę nie jestem w stanie powiedzieć czy problem został naprawiony.

@godlesowned

http://www.wklej.org/id/1039125/

http://www.wklej.org/id/1039127/