Prześwitujące lampy w lcd - pionowe pasy przez cały monitor

Witam,

kupiłem kilka dni temu monitor Samsung SyncMaster 2053bw, dziś dotarła do mnie paczka.

Monitora bardzo ładnie działa, ładnie wyświetla kolory, jednak na ciemnym tle są zauważalne paski, jakby prześwitujące lampy. Na białym tle nie jest to aż tak odczuwalne, jednak po wpatrzeniu się są one zauważalne.

Monitor kupiłem na allegro, więc teoretycznie mogę go zwrócić do 10dni.

Pytanie jest, czy te paski to jest normalność w monitorach lcd, czy może jednak ten jest jakiś wadliwy?

Podsyłam zdjęcie, na którym ładnie widać jak to wygląda.

Jeśli jest wadliwy ten monitor, to jak myślicie - zwracać go? Jeśli tak to kto pokrywa koszt przesyłki?

IMG_0342.JPG

Zwracać czy reklamować, bo to dwie różne rzeczy.

Niestety monitor masz uszkodzony.W przypadku zwrotu kupujący pokrywa koszty przesyłki.Pozdrawiam.

CZyli 100% pewne, że jest uszkodzony, tak?

Polecacie odesłać monitor do sprzedającego, czy może przyzwyczaić się do tych dziwnych pasków?

Na aukcji z monitorem nie pisało nic o jakichkolwiek wadach - więc monitor powinien być 100% sprawny.

widac ze monitor nie jest sprawny lub moze cos nie tak podlaczyles… w ustawieniach monitora tez popatrz, zresetuj go

Monitor jest podłączony prawidłowo, reset nic nie daje. Te pasy są wyświetlane nawet przy wyłączonym komputerze - więc wina karty graficznej i połączenia z nią odpada. Jest to ewidentnie wada ‘w’ monitorze. Teraz sam nie wiem co robić, bo niby strony przegląda się nromalne, ale jeśli trafiają się czarne kolory to jest to trochę denerwujące - zresztą świetnie to widać na powyższym zdjęciu.

Co polecacie? Żądać zwrotu gotówki, odesłać monitor i szukać czegoś sprawnego?

Reklamuj. Co i jak www.google.pl

zwroc towar i wystaw ostry negatyw… monitor moze dzialac z tym problemem dlugo jak i moze pasc za chwile

Witam po krótkiej przerwie. :wink:

Piszę ten post aby pomóc w razie czego osobom, którym się też coś takiego przytrafiło - chcę po prostu powiedzieć jak zakończyła się sprawa monitora.

Więc początkowo napisałem do osoby która mi go sprzedała, że chcę go zwrócić - jednak po przeczytaniu regulaminu stwierdziłem, że jest to niemożliwe - sprzedający również się nie zgodził na coś takiego, ale okazał się być na tyle miły, że odszukał kartę gwarancyjną tego monitora - jak się okazało został jeszcze miesiąc gwarancji, więc po przysłaniu mi karty zaraz wykonałem telefon do serwisu samsunga, po czym wysłałem im zdjęcie usterki emailem i stwierdzili, że wada podlega naprawie gwarancyjnej - monitor został wysłany kurierem do punktu naprawy na koszt Samsunga, całość trwała 3 dni(od wysłania do odebrania paczki) sam jestem zdziwiony tak szybkim załatwieniem sprawy. :slight_smile: W monitorze został wymieniony panel lcd, teraz już wyświetla ładnie i równomiernie - bez żadnych pasków. :wink: Więc moja historia zakończyła się hepi endem :slight_smile:

Pozdrawiam.