PRZESYLANIE PLIKOW siec bezprzewodowa-lokalna

Mam problem chcac pobrac plik z kompa 2go na moj to komp 2gi gasnie samoczynnie.

Chcialem wkleic screena ale niestety nie wiem dlaczego nie moge boo jest napisane ze nie ma miejsca.

ALe na screenie bylonby napisane tak :

Windows confirmed that … is currentlu online, but is not responding to connection attempts at this time.

This usually means that is running somewhere between two computers and is blocking "File and printer sharing?(SMB):. Windows has confirmed that WIndows Firewall on this computer is correctly configured to allow this connection. However, a remote firewall might be blovking your connection.

If You have accesss to this firewall then configure the forewall to allow connections through TCP port 445. If you don’t have access, contact your network administrator on Internet service provider.

Nom to by bylo na tyle tylko ze ja nie wiem gdzie co i jak kliknac

pomocy :slight_smile:

Wydaje mi sie ze problem tkwi w twoim antywirusie,musisz w nim zmienić konfiguracje firewall’a,wybrać zakładke połączenie lub coś w tym stylu i ustawic port 445 otwarty tzn dać mu dostęp,ale to jest moje zdanie-warto sprubować.

uzywam Avasta i nie wiem gdzie to moge tam znalezc.

Acha no i wydaje mi sie ze jak juz to chyba musialbym zmienic to w tym drugim kompie z ktorego sciagam pliki i ktory samoczynnie gasnie