system
(system)
17 Czerwiec 2013 19:07
#1
Witam,
zakupiłem dzisiaj produkt z serwisu morele.net i zdziwiły mnie informacje po zatwierdzeniu przesyłki oraz w otrzymanym mailu.
A brzmią one tak.:
Sklep Internetowy - laptopy, RTV i AGD, konsole, aparaty cyfrowe, telefony komórkowe. Najniższe ceny w Polsce, wysyłka w 24h, zakupy na raty. Sprawdź nas!
Dziękujemy za złożenie zamówienia w sklepie Morele.net W tym momencie ma status NOWE - NIEZATWIERDZONE Od tego momentu, w godzinach roboczych (pn - pt 8.30 - 16.30) nasi specjaliści rozpoczynają procedurę realizacji zlecenia. Zweryfikują i zarezerwują produkty, które składają się na zamówienie i określą dokładny termin jego realizacji. W ciągu najbliższych 3 godzin roboczych data realizacji zamówienia zostanie zatwierdzona i będzie widoczna w Twoim profilu na stronie http://www.morele.net/order_info/------/ . A także zostanie wysłany email z informacją o potwierdzeniu zamówienia. Najprawdopodobniej zamówienie będzie wysłane w dniu: środa, 19 czerwca 2013 i zostanie dostarczone do Ciebie poprzez firmę kurierską Schenker następnego dnia roboczego z opcją płatne przy odbiorze.
email zwrotny
Twoje zamówienie właśnie wpłynęło do naszego systemu. W tym momencie ma status NOWE - NIEZATWIERDZONE Od tego momentu, w godzinach roboczych (pn - pt 8.30 - 16.30) nasi specjaliści d/s zamówień/rezerwacji rozpoczynają procedurę realizacji zlecenia. Zweryfikują i zarezerwują produkty, które składają się na zlecenie i określą dokładny termin jego realizacji (odbiór następuje nie wcześniej niż od godz. 16 następnego dnia roboczego). W ciągu najbliższych 3 godzin roboczych data realizacji zostanie zatwierdzona i będzie widoczna w Twoim profilu na stronie http://www.morele.net/order_info/------/ Najprawdopodobniej zamówienie będzie wysłane w dniu: środa, 19 czerwca 2013 o godzinie 16 i zostanie dostarczone do Ciebie poprzez firmę kurierską DHL następnego dnia roboczego z opcją płatne przy odbiorze. (Termin nie dotyczy promocji “Natychmiastowa wysyłka”)
I dziwi mnie ta sytuacja, bo nei wiem jaka firma do mnie dojedzie i na której z firm poszukiwać numeru przesyłki, aby sprawdzić kiedy owa do mnie przyjedzie,
(jest to moje pierwsze zamówienie na morele.net )
Cedar
(Cedar)
17 Czerwiec 2013 19:12
#2
Jest za wcześnie aby czymkolwiek się przejmować.
Numeru przesyłki nigdy nigdzie sam nie szukasz, dostaniesz go od wysyłającego po wysłaniu przesyłki i tam będzie informacja jaka firma realizuje transport i dopiero sprawdzisz na odpowiedniej stronie
Mają gotowca częściowo błędnego (pewnie zmienili firmę która ich obsługuje i nie mienili prawidłowo danych w formularzu) i stąd ta nieścisłość.
system
(system)
17 Czerwiec 2013 19:17
#3
Dzięki, zbyt sceptycznie podszedłem do sklepu
galy1
(Galy1)
18 Czerwiec 2013 00:34
#4
Morele.net ma ten błąd już od chyba 4 lat,takie same e-maile dostałem około 4 lat temu.