Przez skanowanie nie mam internetu

Pomóżcie, błagam. Użyłem Avast (opcja:pełne skanowanie) i po restarcie komputer nie odnajduje sieci, totalny brak internetu.

Na pasku pisze: Brak dostępnych połączeń.

(Pisze do was z telefonu)

“System Windows” nie wykrył automatycznie ustawień serwera proxy sieci"

Tam, gdzie było moje połączenie teraz jest “Nieznane”

Daj punkt odniesienia - jak jesteś podłączony do sieci (wifi / kabel), co to za internet, pokaż  ipconfig /all

Odinstaluj Avast ze wszystkimi komponentami (firewall etc.), restart i wtedy sprawdź.

jak możesz tym

https://www.avast.com/pl-pl/uninstall-utility

Zaglądnij też do menadżera urządzeń, czy karta/karty sieciowe są wykrywane poprawnie.

@bachus Sprawdziłem to, ale co dalej? chello.pl

@longhorn

Karty sieciowe:

Karta Realtek - "To urządzenie

działa poprawnie"

Karta tunelowa Teredo firmy Microsoft - “Nie można uruchomić tego urządzenia. (Kod 10)”

Teredo odinstaluj i zrestartuj kompa.

@longhorn Nie działa…

Przy włączeniu jest komunikat:

Nie można nawiązać połączenia z usługą systemu Windows

Wejdź w centrum sieci i udostępniania i we właściwościach karty sieciowej odznacz adresacje ipv6.

Bez zmian. Odznaczyłem. Uruchomiłem znowu komputer i nadal to samo.

Pokaż jeszcze wynik polecenia ipconfig /all z wiersza poleceń, tak jak pisał kolega już wcześniej.

Co dokładnie? Piszę z telefonu… Zanim to przepiszę to trochę minie.

Jak masz możliwość zrób zdjęcie i wyslij. Interesuje nas np czy pobierają się adresy sieciowe.

Zmień ustawienia w antywrusie.

Hh

http://www.pl.image-share.com/ijpg-374-26.html

Załadowanie tego z telefonu to był horror

Zdjęcie nie pokazuje całości, ale juz nie rob nowego. To co najważniejsze widać - komputer nie dostaje puli adresów z routera/modemu. Spróbuj ręcznie podać we właściwościach karty sieciowej. Najlepiej jak z jakiegokolwiek innego urządzenia możesz się połączyć do internetu z chello, wtedy byłaby wskazówka co wpisać. Jeśli nie masz możliwości się połączyć to podaj jeśli znasz adres routera/modemu lub odczytaj ze spodu urządzenia.

A gdzie to się znajduje? (Win7)

Wpisz ipconfig z poziomu działającego komputera i adres IP jaki się wyświetli zwiększ o jeden i taki wpisz na tym komputerze gdzie masz problem z połączeniem. Maskę i bramę, dns bez zmian, takie same jak w działającym kompie.

Nie mogę znaleźć ustawień, gdzie mógłbym to wpisać…

Tam gdzie wylaczales ipv6, wpisuj do protokół internetowy ipv4.

Występuje błąd. Przepisałem i “Microsoft TC/IP”

Moja maska podsieci to 0.0.0.0