Devichi
(Sand99)
31 Styczeń 2015 11:04
#1
Pomóżcie, błagam. Użyłem Avast (opcja:pełne skanowanie) i po restarcie komputer nie odnajduje sieci, totalny brak internetu.
Na pasku pisze: Brak dostępnych połączeń.
(Pisze do was z telefonu)
“System Windows” nie wykrył automatycznie ustawień serwera proxy sieci"
Tam, gdzie było moje połączenie teraz jest “Nieznane”
bachus
(bachus)
31 Styczeń 2015 11:12
#2
Daj punkt odniesienia - jak jesteś podłączony do sieci (wifi / kabel), co to za internet, pokaż ipconfig /all
Odinstaluj Avast ze wszystkimi komponentami (firewall etc.), restart i wtedy sprawdź.
Atronics
(Atronics)
31 Styczeń 2015 11:23
#3
Zaglądnij też do menadżera urządzeń, czy karta/karty sieciowe są wykrywane poprawnie.
Devichi
(Sand99)
31 Styczeń 2015 11:34
#5
@bachus Sprawdziłem to, ale co dalej? chello.pl
@longhorn
Karty sieciowe:
Karta Realtek - "To urządzenie
działa poprawnie"
Karta tunelowa Teredo firmy Microsoft - “Nie można uruchomić tego urządzenia. (Kod 10)”
Teredo odinstaluj i zrestartuj kompa.
Devichi
(Sand99)
31 Styczeń 2015 11:51
#7
@longhorn Nie działa…
Przy włączeniu jest komunikat:
Nie można nawiązać połączenia z usługą systemu Windows
Wejdź w centrum sieci i udostępniania i we właściwościach karty sieciowej odznacz adresacje ipv6.
Devichi
(Sand99)
31 Styczeń 2015 12:07
#9
Bez zmian. Odznaczyłem. Uruchomiłem znowu komputer i nadal to samo.
Pokaż jeszcze wynik polecenia ipconfig /all z wiersza poleceń, tak jak pisał kolega już wcześniej.
Devichi
(Sand99)
31 Styczeń 2015 12:18
#11
Co dokładnie? Piszę z telefonu… Zanim to przepiszę to trochę minie.
Jak masz możliwość zrób zdjęcie i wyslij. Interesuje nas np czy pobierają się adresy sieciowe.
xnorbi90
(Xnorbert)
31 Styczeń 2015 12:26
#13
Zmień ustawienia w antywrusie.
Devichi
(Sand99)
31 Styczeń 2015 13:00
#14
Zdjęcie nie pokazuje całości, ale juz nie rob nowego. To co najważniejsze widać - komputer nie dostaje puli adresów z routera/modemu. Spróbuj ręcznie podać we właściwościach karty sieciowej. Najlepiej jak z jakiegokolwiek innego urządzenia możesz się połączyć do internetu z chello, wtedy byłaby wskazówka co wpisać. Jeśli nie masz możliwości się połączyć to podaj jeśli znasz adres routera/modemu lub odczytaj ze spodu urządzenia.
Devichi
(Sand99)
31 Styczeń 2015 13:32
#16
A gdzie to się znajduje? (Win7)
Wpisz ipconfig z poziomu działającego komputera i adres IP jaki się wyświetli zwiększ o jeden i taki wpisz na tym komputerze gdzie masz problem z połączeniem. Maskę i bramę, dns bez zmian, takie same jak w działającym kompie.
Devichi
(Sand99)
31 Styczeń 2015 13:37
#18
Nie mogę znaleźć ustawień, gdzie mógłbym to wpisać…
Tam gdzie wylaczales ipv6, wpisuj do protokół internetowy ipv4.
Devichi
(Sand99)
31 Styczeń 2015 13:46
#20
Występuje błąd. Przepisałem i “Microsoft TC/IP”
Moja maska podsieci to 0.0.0.0