(Przy starcie komputer ma bardzo duże zużycie procesora!


(7329956) #1

Witam, mój problem polega na zacinaniu się komputera, i skakaniu zużycia procesora nawet do 100%, mam wrażenie , że chodzi o winlogon.exe , ale tym muszą zająć się profesjonaliści, gdyż ja jestem w tych sprawach "zielony"

oto skan OTL

http://www.wklej.org/id/1168372/

Proszę o szybką pomoc

-- Dodane 05.11.2013 (Wt) 14:57 --

Extras : http://www.wklej.org/id/1168388/


(XMan) #2

1.Wyłącz aktualizacje automatyczne, są co drugi wtorek m-ca, czyli raz na m-c, ze względu na różnicę czasu sprawdzaj dzień później…

(często powodują zużycie procesora nawet do 100%)

  1. Przeczyść komputer programem CCleaner

U góry po lewej “Cleaner” na dole Analiza - Uruchom Cleaner

później “Rejestr” Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.

CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.

kliknij aby powiększyć:

cf114_CCleaner.jpg ccleaner2.th.jpg

  1. Zainstaluj/użyj jeszcze Eusing Free Registry Cleaner.

(dokładniej przeczyści rejestr)

Wybierasz język / language / Polish.

Przewiń – Skanuj rejestr – Napraw rejestr.

przewi.th.jpg skanujrejestr.th.jpg naprawrejestr.th.jpg

  1. Start – Panel sterowania – System – Zaawansowane – Wydajność – Ustawienia – Efekty wizualne - zaznacz tylko

6 pozycji - Zastosuj - OK.

b6f4bd33aeb1d059m.jpg86e86da81e7e892fm.jpg

  1. Przeskanuj komputer programem Malwarebytes Anti-Malware

Zaktualizuj bazę wirusów.

Pełne skanowanie

(nie instaluj wersji PRO tylko Freeware)

Jeżeli wykaże infekcję usuń zainfekowane pliki.

Po skanowaniu wrzuć z niego raport.

Wrzuć ponownie wymagane logi OTL + Extras :

analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html#p3059741

Czekaj za odpowiedzią fachowców z działu Bezpieczeństwo.


(7329956) #3

Zaraz znów podam logi, ale mam pytanie, nie chodzi tutaj o winlogon.exe? Komputer tnie się także niemiłosiernie np podczas gier itp potrafi ściąć głos i muszę czekać jakieś 30 sek żebym mógł cokolwiek zrobić.


(stalesz) #4

Masz start.qone8.com 'złodzieja wyszukiwarek".Skorzystaj jeśli chcesz z tego posta jak-usunac-http-start-qone8-com-przegladarki-t550688.html

MBAM całkowicie go nie usuwa.Uruchom Menadżera zadań ,sprawdż który proces zabiera najwięcej zasobów procesora.Kliknij PPM na pasek zadań.


(Acorus) #5

Odinstaluj WebCake 3.00,qone8 Browser Protecter,Wsys Control 10.2.1.2652.Użyj AdwCleaner http://general-changelog-team.fr/fr/dow … adwcleaner z funkcji Skan(Szukaj) a następnie Clean(usuń) (w przypadku Visty/Windows7 uruchom z prawokliku jako Administrator).

Pokaż nowy OTL.txt


(7329956) #6

http://bankfotek.pl/view/1604611 tutaj macie procesy


(Acorus) #7

Odinstaluj Malwarebytesa i wyłącz z autostartu Skype.Wykonaj resztę.


(7329956) #8

http://www.wklej.org/id/1168497/ tu macie logi z ADW

teraz skanuję za pomocą OTL i zaraz wrzucę wszystko :slight_smile: mam nadzieję, że pomożecie.

Nadal zwracam uwagę na winlogon czy na pewno nie chodzi o to. W każdym bądź razie teraz skanuję ze 180 dni.

Dodane 05.11.2013 (Wt) 17:04

OTL : http://www.wklej.org/id/1168522/

Extras: http://www.wklej.org/id/1168525/

Czekam na odpowiedzi i dodam, że komputer strasznie się zacina, non stop.


(IPSEN) #9

Masz problem z dyskiem-Kliknij dwukrotnie ikonę Moj komputer, a następnie kliknij prawym przyciskiem myszy dysk twardy, który chcesz sprawdzić ( systemowy)

Kliknij polecenie Właściwości, a następnie kliknij kartę Narzędzia.

W obszarze Sprawdzanie błędów,zaznacz wszystko i kliknij przycisk Sprawdź. Uruchom- CrystalDiskInfo- zmień ustawienia (Funkcje, Advanced Feature, Wartość Raw i ustaw 10 [DEC]) pokaż całe okno z programu.


(7329956) #10

http://bankfotek.pl/view/1604851 Co mam tutaj wyłączyć w autostarcie? nie chce mi przeskanować dysku.

Dodane 05.11.2013 (Wt) 19:21

http://bankfotek.pl/view/1604864 CAŁE OKNO Z EKRANU


(stalesz) #11

Po zaznaczenniu w Narzędziach Sprawdż…odznacz obie pozycje i zrestartuj komputer.Wtedy zacznie się sprawdzanie dysku Pokaż zrzuty z HDTune. free version,Benchmark Health,Error scan…na początek może być “quick”.Uważaj na temperaturę dysku.

Zrób tak jak napisał IPSEN.


(7329956) #12

“Nie można dokończyć skanowania” :confused: Jeżeli chodzi o ten dysk

Nie da się nic zrobić z tego okna programu? Za mało tam jest informacji?


(stalesz) #13

Okno Crystal nie wygląda optymistycznie…dlatego proponuję HDTune…daje więcej możliwości kontroli dysku.W każdym razie 2 sektory są przelokowane.temperatura dobra.Jeśli masz ważne dane…zmagazynuj je na innym nośniku,płyta,pendrive.Czasem daje się nadpisać uszodzone sektory Ccleaner-em…Narzędzia-Wymazywanie dysku…TYLKO WOLNE MIEJSCE


(7329956) #14

O co chodzi dokładnie, czy będę musiał wymienić dysk całkowicie, czy istnieje szansa naprawy? Dane z dysku np D też mam magazynować na pendrive? Proszę o szybką odpowiedź :slight_smile:


(stalesz) #15

Czy wymiana,naprawa ? Szczerze nie wiem,mój ma 3 sektory realokowane i działa…odpukać.Daj jednak screeny z HDTune.Istnieje możliwość naprawy całego dysku tzw.MHDD,choć to zabieg dorażny z zasady.Wszystko co masz na nim ważne…kopiuj na nośniki,z D też.Wszystko się może zdarzyć.też nie mogłem ukończyć testu,pomogło wymazanie bad sektorów Ccleaner-em. http://www.expressit.pl/porady-komputer … sk-twardy/


(7329956) #16

Ok wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi :slight_smile: Muszę kupić nowy dysk i to będzie najlepsze rozwiązanie :slight_smile:

Dodane 09.11.2013 (So) 8:04

Jestem posiadaczem nowego dysku i wszystkie problemy zniknęły :). Dziękuję wszystkim użytkownikom za pomoc :slight_smile: