Witam proszę o sprawdzenie logów . WINDOWS 8
Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Szukaj i później Usuń.
Pobierz Farbar Recovery Scan Tool 64-Bit Version
Uruchom FRST i kliknij Scan. Pokaż raport FRST i Addition.
Przy skanowaniu AdwCleaner długo trwa analiza przeglądarek internetowych. Mam pasek niebieski przed końcem postępowania i cały czas stoi .
w trybie awaryjnym to samo
windows defender nawet nie mogę odpalić
Pokaż raporty z FRST.
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
(AutoIt Team) C:\Users\darek_000\1p3gn9s\nIGvCngPmLJC.exe
HKU\S-1-5-21-1032551120-828924501-1083846564-1001\...\RunOnce: [Uninstall C:\Users\darek_000\AppData\Local\Microsoft\SkyDrive\17.0.2015.0811\amd64] - C:\Windows\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\darek_000\AppData\Local\Microsoft\SkyDrive\17.0.2015.0811\amd64"
HKU\S-1-5-21-1032551120-828924501-1083846564-1001\...\RunOnce: [Uninstall C:\Users\darek_000\AppData\Local\Microsoft\SkyDrive\17.0.4029.0217\amd64] - C:\Windows\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\darek_000\AppData\Local\Microsoft\SkyDrive\17.0.4029.0217\amd64"
HKU\S-1-5-21-1032551120-828924501-1083846564-1001\...\RunOnce: [1p3gn9s] - C:\Users\darek_000\1p3gn9s\95739.vbs [171 2014-04-17] ()
HKU\S-1-5-21-1032551120-828924501-1083846564-1001\...\Policies\Explorer: [NoFolderOptions] 1
Startup: C:\Users\darek_000\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\start.lnk
ShortcutTarget: start.lnk -> C:\Users\darek_000\1p3gn9s\95739.vbs ()
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://www.qone8.com/web/?type=ds&ts=1397238770&from=smt&uid=WDCXWD15EADS-00P8B0_WD-WMAVU012541025410&q={searchTerms}
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.qone8.com/web/?type=ds&ts=1397238770&from=smt&uid=WDCXWD15EADS-00P8B0_WD-WMAVU012541025410&q={searchTerms}
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://www.qone8.com/web/?type=ds&ts=1397238770&from=smt&uid=WDCXWD15EADS-00P8B0_WD-WMAVU012541025410&q={searchTerms}
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.qone8.com/web/?type=ds&ts=1397238770&from=smt&uid=WDCXWD15EADS-00P8B0_WD-WMAVU012541025410&q={searchTerms}
SearchScopes: HKLM - {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://www.qone8.com/web/?type=ds&ts=1397238770&from=smt&uid=WDCXWD15EADS-00P8B0_WD-WMAVU012541025410&q={searchTerms}
DPF: HKLM-x32 {68282C51-9459-467B-95BF-3C0E89627E55} http://www.mks.com.pl/skaner/SkanerOnline.cab
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [blbkdnmdcafmfhinpmnlhhddbepgkeaa] - https://chrome.google.com/webstore/detail/blbkdnmdcafmfhinpmnlhhddbepgkeaa [2013-11-14]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [hbcennhacfaagdopikcegfcobcadeocj] - C:\Program Files (x86)\Common Files\Spigot\GC\saebay_1.1.crx [2013-08-29]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [icdlfehblmklkikfigmjhbmmpmkmpooj] - C:\Program Files (x86)\Common Files\Spigot\GC\ErrorAssistant_1.3.crx [2013-08-29]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [khcceooakamlehbimaepcldnnlnkcmfk] - C:\Program Files (x86)\SaveSense\SaveSense.crx [2013-08-29]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [mhkaekfpcppmmioggniknbnbdbcigpkk] - C:\Program Files (x86)\Common Files\Spigot\GC\coupons_2.4.crx [2013-08-29]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [pfndaklgolladniicklehhancnlgocpp] - C:\Program Files (x86)\Common Files\Spigot\GC\saamazon_1.0.crx [2013-08-29]
U3 a7fa6er3; C:\Windows\System32\Drivers\a7fa6er3.sys [0] (Intel Corporation)
S3 EagleX64; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleX64.sys [X]
S2 NSHE; \??\C:\Windows\system32\Drivers\NSHE.SYS [X]
S3 VBoxNetFlt; \SystemRoot\system32\DRIVERS\VBoxNetFlt.sys [X]
C:\Windows\System32\Drivers\a7fa6er3.sys
C:\ProgramData\Spybot - Search & Destroy
C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy 2
C:\AdwCleaner
C:\Users\darek_000\Downloads\yet_another_cleaner_sk.exe
C:\Windows\system32\Drivers\iSafeKrnlBoot.sys
C:\Users\darek_000\65g671i1jg4etq
C:\Users\darek_000\1p3gn9s
C:\Users\darek_000\AppData\Roaming\*.exe
C:\Users\darek_000\AppData\Roaming\qone8
C:\Program Files (x86)\Common Files\Spigot
C:\Program Files (x86)\SaveSense
C:\ProgramData\WPM
C:\Users\darek_000\AppData\Local\Temp\*.exe
Task: {4D0AD335-0858-465B-B14C-AF32F4EDEB35} - System32\Tasks\{2513C295-AC95-4FA0-8082-5010DD616302} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.14.73.104.456/pl/abandoninstall?page=tsMain
Task: {646BAFA1-6C0A-4001-B9D1-D30855E8FC52} - \Program aktualizacji online firmy Adobe. No Task File <==== ATTENTION
Task: {9727068D-4AF0-4F5E-AB80-5B1E98FB5AEB} - \SaveSense No Task File <==== ATTENTION
Reboot:
Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.
http://www.wklej.org/id/1354569/ nowy raport z FRST
sorry że tak długo ale musiałem odpalić w trybie awaryjnym jak zrobiłem fix to odpalił się niebieski ekran i wystąpił błąd odpaliłem w trybie awaryjnym i poszło.
W opcje folderów i wyszukiwania mogę już wejść teraz jak odpalam windows defender to wyskakuje komunikat ta aplikacja została wyłączona i nie monitoruje komputera.
Teraz masz jednocześnie zainstalowany Bitdefender i Kaspersky.
Jeżeli nie zainstalowałeś celowo to odinstaluj AVG PC TuneUp 2014.
Skasuj folder C:\FRST
Pobierz TFC - Temp File Cleaner Uruchom TFC i kliknij Start.
Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware
Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.
http://wstaw.org/m/2014/03/25/2014-03-25_123039.png
Język PL > Settings > General Settings > Language > Polish
How to Turn On or Off Windows Defender:
http://www.eightforums.com/tutorials/21962-windows-defender-turn-off-windows-8-a.html