Przycinająca GTA5 przy spełnionych zalecanych wymaganiach

Oto mój komputer

Intel Core i5 3570k

8GB RAM

Geforce GTX660

 

Pobrałem najnowsze sterowniki Geforce specjalnie stworzone pod GTA. Zainstalowałem je. Wykonałem optymalizację ustawień z poziomu menadżera sterowników NVIDIA. 

 

Gra przycina się głównie podczas jazdy samochodem, może chodzić o szybkość? wysoki “stres”? Próbowałem już bardziej optymalizować wydajność kosztem jakości ale to nie pomaga. Nawet na dobrej jakości potrafi nie zacinać a momentami zacinać. 

 

Co może być przyczyną? Czy może to być słaby zasilacz, który nie wyrabia z dostarczeniem odpowiednich zasobów mocy karcie graficznej? Mój zasilacz to CHIEFTEC 450W. Jestem gotowy kupić lepszy, mocniejszy zasilacz, jednak muszę być przekonany, że to właśnie o niego chodzi, a nie wiem jak to dokładnie sprawdzić, dlatego proszę o pomoc. 

Spróbuj zwiększyć wielkość pamięci wirtualnej, może to będzie najprostszym rozwiązaniem. Jeśli to nie pomoże po prostu zmień ustawienia w opcjach grafika - zaawansowane, podobno właśnie te bajery nieźle pożerają fpsy

 

Nic nie kombinuj ze sprzętem, tylko poczekaj na patcha. Sam tak mam i doszedłem do tego że chodzi o doczytywane tekstury podczas poruszania się autem. Nie zmieni tego zmniejszenie rozdzielczości czy wyłączenie niektórych opcji. Trzeba czekać na zapowiedzianego patcha który zwiększy wydajność. Jakby się dobrze zastanowić GTA4 miało podobna przypadłość. 

Czegoś tu nie rozumiem.  Mam dokładnie ten sam model karty który jest w zalecanych. Nie da się grać. Momentami jest 1 fps na 2 sekundy! Jak można wypuścić taki babol

 

Model kart ten sam powiadasz, a jaki procek, zasilacz, ilość ram ?

Jakby to był taki babol to bym go nie mógł odpalić, prawda ?

A grę kupiłeś, czy marudzisz na pirata?

Napisałem to wszystko, czytaj.

 

W pirackie gry grałem około 10 lat temu.

Ze swojej strony mogę Ci polecić prosty zabieg zwiększający płynność rozgrywki bez dużych spadków jakościowych widocznych w grafice - przynajmniej do czasu wydania stosownego patcha.

 

Cienie - ustaw na wysokie / bardzo wysokie ( prawie nie widać różnicy przy ultra)

Trawa - wysokie / bardzo wysokie (w mieście nie zauważysz różnicy, a poza nim detale są niewidoczne gołym okiem)

Dodatkowe bajery oferowane przez AMD czy Nvidia - wyłącz. Te dodatki mają za zadanie wyciśnięcie z grafiki co się da, ale biorąc pod uwagę nie do końca zoptymalizowaną płynność, warto je wyłączyć.

 

W ustawieniach zaawansowanych - zmniejsz rysowanie obiektów ze skali 100% na około 40-50%. Dużej różnicy w wyświetlanej odległości nie zobaczysz a dostaniesz dodatkowe klatki.