Przycinanie się gier- czy to normalne na tym sprzęcie?


(Jodelkapl) #1

Siemano, mam pewne pytanie. Kupiłem sobie BF3 i gdy śmigam na serwerze gdzie jest 64 osoby to ciężko pograć z płynnością. Mój komputer:

AMD Atholn II X3 460 3.4 GHz

NVidia GeForce GT 440 1GB DDR3

4GB Ram

Windows 7 x64

Asus M5A78L-M

W GTA IV w nocy to także się jeździć nie da, bo takie lagi że :o

W GTA i BF3 mam ustawienia średniej grafiki

I czy zacinanie jest normalne, czy to może czegoś wina.

Gdy gram w bf to chodzi tylko opera i origin

Ps. sterowniki zaktualizowane


(Sebix99) #2

Do BF3 to proc x4 powinien raczej być ale wydaje mi się że to wina grafiki 440 z GDDR3. Jak by to było 460 z GDDR5 to inna sprawa.


(Jodelkapl) #3

Znaczy, chodziło mi w bf3 to z pełną płynnościo bo nie ma 10 fps tylko napewno więcej, bardziej w gta iv w nocy mi zacina. w tedy jest masakra.


(Rufus2009) #4

GTA jak i BF lubią wielordzeniowe procesory.

Karta graficzna też słabiutka.

Lepiej daj na low wszystko - chyba że chcesz mieć pokaz slajdów, to ok :wink:


(system) #5

karta słabiutka, daj wszytko na low....no comment


(Rufus2009) #6

Co w tym dziwnego? Skoro mu się wszystko tnie na medium to niech zrobi na low jak chce płynnie grać.

Trochę źle się wyraziłem - chodzi mi o to żeby zmniejszył ustawienia żeby się nie przycinało.


(Jodelkapl) #7

bartek1586 , gra się nie zacina , tylko ma przycinki, nawet przy tych 64 osobach na serwerze nie jest tragicznie, można grać ale pełnej płynności nie ma. Chciałbym się dowiedzieć czy można to jakoś zlikwidować.


(Rufus2009) #8

Ściągnij HD-Tune, pokaż screeny z zakładki Benchmark, Health oraz Error Scan.


(Sebix99) #9

Ew. jak możesz to pożycz lepszą kartę graficzną do testów. Jeśli bd. ok to znasz problem.


(Jodelkapl) #10

Beztytuu.png

health.png

error.png

Dodam, że komputer był składany w styczniu tego roku ( 2012 )

-- Dodane 27.04.2012 (Pt) 17:06 --

Chciałem jeszcze zamieścić screen z wynikami ze strony http://www.systemrequirementslab.com

Oto zdjęcie:

Beztytuu.png

Na YouTubie widziałem filmiki gdzie grali na procesorach 2 rdzeniowych i z nagrywaniem mieli płynność. Proszę o pomoc. [-o<


(Rufus2009) #11

Wg. mnie to dysk jest za wolny, ja na 6 letnim Samsungu mam 13.2 ms.


(Sebix99) #12

Ale gra jest też trochę w ram pakowana więdz jakim cudem to dysk? Mi bardziej podpada grafika niż dysk.


(Rufus2009) #13

Moim zdaniem odczyt jest za wolny i to dlatego.


(Sebix99) #14

bartek1586 No niby jest wolny. Jedno jest pewne:

I dysk i grafika mogą robić problemy.


(Rufus2009) #15

W sumie masz rację bo grafika to procesy biurowe jak nic.


(Sebix99) #16

Jak to by był chociaż 460 GDDR5 :smiley: JodelaKKK spróbuj w sterownikach dac wszystko na jak największą wydajnośc.


(Jodelkapl) #17

Takie coś mi wyszło po teście wydajności w GTA IV:

Statystyki główne

Średnia ilość FPS: 23.15

Czas wyświetlania: 37.46 sek

Zużycie procesora: 97%

Zużycie pamiéci RAM: 63%

Zużycie pamiéci GPU: 51%

Ustawienia graficzne

Rozdzielczość: 1280 x 960 (60 Hz)

Jakość tekstur: Średnia

Jakoúç renderingu: Úrednia

Zasiég widzenia: 32

Iloúç detali: 50

Sprzęt komputerowy

Microsoft Windows 7 Ultimate

Microsoft Windows 7 Ultimate

Karta graficzna: NVIDIA GeForce GT 440

Wersja sterownika grafiki: 296.10

Karta dźwiękowa: GBo[niki (VIA High Definition Audio)

AMD Athlon II X3 460 Processor

Identyfikator testu: Benchmark.cli

Przed testem zainstalowałem najnowsze sterowniki z strony producenta, ustawiłem na wydajność i dalej było zacinanie przy włączonych światłach, jeżeli są wyłączone i jest dzień - jest super. Dodam, że tuż po zainstalowaniu gry ( gra zainstalowana rano, ja grałem wieczorem ) gra chodziła świetnie nocą. Przechodziłem misje, jeździłem w nocy i było super, z 30 fps minimum, nawet jeżeli była włączona przeglądarka to chodziło lepiej niż teraz. Pozdrawiam


(Sebix99) #18

Czyli można uznać za sprawe za zakończoną?