Przycinki tylko w jednej grze

Witam, mam maly problem.
Natomiast w Counter Strike : Global Offensive, którego przed chwilą zainstalowałem, mam przycinki. Ale to nie są takie mikroprzycinki co chwilę, tylko za jakąś minutę przycinka na 1,5/2 sekundy się zdarza. Uciążliwe i nie wiem co z tym zrobić. 200 FPS wyciąga mój komp na niskich w 720p.

Wymieniłem dysk na SSD, żeby uporać się ze ścinkami w grach typu Fortnite które mocno siedzą na procesorze. W nich przycinki ustąpiły i gra się przyjemnie, ale CS GO niestety nie powala.

Specyfikacja całości:
CPU I5-2500
GPU ASUS GTX 770
RAM 14 GB DDR3 1333mhz
PSU Be quiet system power 9 500W

Edit: Jeszcze dyski
500 GB HDD WD blue na gry
240 GB SSD na system + programy typu discord

Zostaw 8GB RAM w dualu i zobacz co się stanie, ewentualnie testuj po kolei kości RAM. Tak sądzę.

To znaczy nie cpu było problemem.

Wyliczamy:

Asynchroniczny i powolny Ram, w moim starym amd było 2133. :wink:

CSGO na nim, a jak trzeba coś doczytać?

Bo jest zbugowane, i porzucenie gry może być jedynym wyjściem. Przynajmniej do czasu naprawy optymalizacji, czyli zapewne nigdy.

U mnie przy RAM 1600 MHz CSGO szedł bez ścinek. Co do asynchroniczności, to masz rację.

W to CSGO nigdy nie grałem, ale czasami tłukę w DOOM Eternal, i też mam asynchronicznie 12 GB 8/4. Żadnej ścinki nigdy nie widziałem.

Jeszcze zależy jak masz to obsadzone, czy pamięć pracuje w dual channel.

Chyba dual. Ogólnie ta instrukcja obsadzania slotów, to jakiś kosmos:

Nic nadzwyczajnego nie widze w tym schemacie. Klasycznie jak zawsze rozpoczynać obsadzanie banku od drugiego i czwartego. Masakra to jest co odwalają płyty pod intele z taktowaniem pamięci :smiley:

Zainspirowałes mnie. :wink:
Jest jeszcze jedna możliwość, być może u Kolegi po zajęciu 4 slotów RAM prędkość pamięci też jest ścinana z 1333 do 1033 lub nawet 800, co by też mogło tłumaczyć te problemy. :wink:

Najwążniejszym problemem jest jednak" CSGO, ta gra to niestety, dno optymalizacji. :wink:

Dramatyzujesz, na kompach za 500zł chodzi jak złoto.

Czyli mam rozumieć że po prostu optymalizacja gry jest słaba, i nie ma na to rozwiązania?