Przypalona obudowa laptopa HP - co zrobić?

Witam.

Kilka miesięcy temu (październik 2008) zakupiłem laptopa firmy HP, model Compaq 6820s. Używam go dość sporo, czasem nawet cały dzień jest włączony. Mimo to nie gram w gry czy nie korzystam z programów wykorzystujących procesor w 100%. Zazwyczaj mam uruchomiony w tle notatnik i kilka przeglądarek (jestem programista ^^) i to wszystko.

Efekt używania tego lapa przez kilka miesięcy:

http://img193.imageshack.us/gal.php?g=20090523262.jpg

Czy w związku z tym powinienem go oddać na gwarancję? Przypalanie to już trwa od jakichś 2 miesięcy i coraz większa “plama” wychodzi na obudowie. Proszę o porady, wskazówki.

ja na twoim miejscu oddał bym na gwarancje bo to nie twoja wina , i na gwarancji powinni zrozumiec problem i wymienić obudowe

to jest przypalenie?? a nie wytarcie obudowy?? bo tak wygląda

reka sie poci i kolorek schodzi :slight_smile:

Żadne przypalenie, chyba farba się wytarła - spróbuj, może uznają za wadę i wymienią obudowę na gwarancji ale wątpię…

Witam,

Moja siostra 10 letni ma laptopa HP 530 i tez ma takie przetarcie.

To jest od spoconych dłoni i po prostu lakierek już schodzi.

Masz prawo takie uszkodzenie oddać na gwarancje.

tylko najpierw dowiedz się ile jest gwarancji na obudowe, bo napewno jest ona krótsza podobnie jak na baterie, tak samo jest w przypadku telefonów komórkowych.

To prawda, trzymam w tym miejscu często dłoń. Zwłaszcza gdy gram w Quake Live czy piszę :slight_smile:

Rozumiem więc, że przypalenie to nie jest i od tego laptop się nie spali? Mimo to mam prawo do oddawania na gwarancję?

Oddając na gwarancję w firmie HP, ile musiałbym czekać na wymianę? Ma już ktoś jakieś doświadczenia w tej sferze?

Dziękuję za szybką pomoc.

gwarancja nie obejmuje zużywania się lakieru na obudowie laptopa, co prawda to dobra wola sprzedawcy/gwaranta ale ja osobiście bym nie przyjął takiej reklamacji.