Przyspieszenie pasku zadań


(Nobinioo) #1

wiecie moze jak moża przyspieszyć pasek zadań tzn. jego otwieranie mam sporo programow i dlugo sie otwiera.


(Monczkin) #2

pzepraszam w czym ??

zmniejszyć ilość programów przy uruchamianiu - im więcej ma się czegoś odpalić przy uruchomieniu, tym wolniej coś się otwiera


(Ford Fokus) #3

Start -> Wszystkie programy

A co to ma do rzeczy tutaj? Poprostu mu się wolno otwiera, niekoniecznie po starcie systemu.


(Nobinioo) #4

ford_focus ma racje

Złączono Posta : 30.12.2005 (Pią) 19:51

Dowiem się??


(Monczkin) #5

przykro mi, że sie nie domyśliłem


(Przemoxmx) #6

czekajcie zaraz poszukam bo widzialem kiedys cos takiego na forum nie pamietam jakim :smiley: ale autorem postu byl chyba taki koleś PICASSO ? jak ktos sie domysla o jakie forum mi chodzi to neich powie bo tam byl taki temat jak to przyspieszyc…


(boczi) #7

http://www.searchengines.pl/phpbb203/in … topic=5989


(Przemoxmx) #8

właśnie o to forum mi chodziło :slight_smile: thx boczi za znalezienie tego za mnie :stuck_out_tongue:


(Myszonus) #9

użyj tego programu